Το πρώτο μικρομεσαίο μοντέλο της Infiniti είναι γεγονός και σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα (να υπενθυμίσουμε ότι είναι η πολυτελής φίρμα της Nissan) πρόκειται για «ένα νέο τύπο premium κόμπακτ αυτοκινήτου». Βασισμένο σχεδιαστικά στο Q30 Concept που είχε παρουσιαστεί το 2013, το αυτοκίνητο παραγωγής το οποίο θα ξεκινήσει να διατίθεται από τα τέλη του 2015, διατήρησε σε μεγάλο βαθμό τη δυναμική και πολυτελή σχεδιαστική φιλοσοφία με τα πολλά έντονα νεύρα και τις πτυχώσεις.
Το Infiniti Q30 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την Q30 Premium και την Q30 Sport. Το πρώτο περιλαμβάνει LED φώτα ομίχλης μπροστά, καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης και 18 ιντσών ζάντες με premium εμφάνιση. To Q30 Sport διαθέτει διαφορετικού σχεδιασμού προφυλακτήρες και μάσκα, σκουρόχρωμες απολήξεις της εξάτμισης και 19άρες ζάντες. Από πλευράς διαστάσεων, το Infiniti Q30 έχει μήκος 4.425 χιλιοστά, πλάτος 2.083 χιλιοστά (με τους καθρέπτες), ύψος 1.495 χλστ. (1.475 χλστ. το Sport) και μεταξόνιο 2.700 χιλιοστά.
Μοντέρνο και πολυτελές είναι και το εσωτερικό του μικρομεσαίου Infiniti, στο οποίο πολλά χειριστήρια προέρχονται από τη Mercedes A-Class, ενώ παρόμοια είναι μέχρι και τα καθίσματα, τόσο τα πιο απλά όσο και τα τύπου μπάκετ. Όσο για τις αποσκευές υπάρχουν 368 λίτρα, τα οποία είναι λιγότερα συγκριτικά με άλλα μικρομεσαία αυτοκίνητα.
Για την εξέλιξη του Infiniti Q30 μπορεί να έχει γίνει χρήση της πλατφόρμας της Mercedes A-Class, ωστόσο οι μηχανικοί της μάρκας έχουν επέμβει σημαντικά στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων, προκειμένου να επιτύχουν μια ιδανική ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Μπροστά εφοδιάζεται με γόνατα ΜακΦέρσον και πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους.
Από πλευράς κινητήρων, εφοδιάζεται με τρία μηχανικά σύνολα βενζίνης και δύο πετρελαίου. Αρχικός ντίζελ είναι ο 1.5 λίτρων ισχύος 109 ίππων και 260 Nm ροπής (κατανάλωση 3,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 103 γρ./χλμ.) και κατόπιν υπάρχει ο 2.2 λτ. των 170 ίππων και 350 Nm ροπής με AWD (5,1 λτ./100 χλμ. και 133 γρ./χλμ. CO2). Στους βενζίνης περιλαμβάνεται ο 1.6 λτ. turbo με 122 ίππους και 200 Nm ροπής (5,8 λτ./100 χλμ. και 134 γρ./χλμ. CO2) ή με 156 ίππους και 250 Nmρ οπής (6,0 λτ./100 χλμ. και 139 γρ./χλμ. CO2). Πιο ισχυρός είναι ο 2λιτρος turbo των 211 ίππων και 350 Nm ροπής.