Λίγο μόλις καιρό μετά την πρώτη παρουσίαση της νέας Fabia, η Skodaαποκαλύπτει και την πιο πρακτική της έκδοση, την τρίτης γενιάς Fabia Combi (γνωστή ως Reflex στην χώρα μας), με πιο κομψή σχεδίαση από ποτέ και με ακόμα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Αξιοσημείωτο είναι ότι από το 2000 έχουν πωληθεί περισσότερες από 1,1 εκατομμύρια Fabia Combi παγκοσμίως, αποτελώντας ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την φίρμα.
Η νέα Fabia Combi είναι μακρύτερη κατά 10 χλστ., πλατύτερη κατά 90 χλστ. και πιο χαμηλή κατά 31 χλστ. από την προγενέστερη, ενώ σχεδιαστικά είναι ίδια με την νέα Fabia μέχρι τη μεσαία κολόνα και πίσω θυμίζει πολύ το Rapid Spaceback. Παρά τις κόμπακτ διαστάσεις της (μήκος 4,25 μ.), προσφέρει πάρα πολύ μεγάλο πορτ μπαγκάζ χωρητικότητας 530 λίτρων (+25 λτ. από το προγενέστερο μοντέλο), το οποίο φτάνει έως τα 1.395 λτ. με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Την ίδια στιγμή το ωφέλιμο πλάτος της καμπίνας αυξήθηκε κατά 21 χλστ. και το μήκος κατά 8 χλστ. Την πρακτικότητα ενισχύουν με την σειρά τους οι 17 πρακτικές λύσεις στο εσωτερικό και το τετραγωνισμένο πορτ μπαγκάζ με τις θήκες και το μεγάλο άνοιγμα.
Για την κίνηση της νέας Skoda Fabia Combi υπάρχουν τρία μηχανικά σύνολα βενζίνης και ισάριθμα πετρελαίου, με σύστημα Start-Stop, απόδοση από 75 έως 110 ίππους για τους κινητήρες βενζίνης και από 75 PS έως 105 PS για τους ντίζελ. Η κατανάλωση ξεκινά από τα μόλις 3,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 82 γρ./χλμ. για τη νέα Skoda Fabia Combi Greenline (διαθέσιμη το 2015). Σε αυτό βοηθούν με την σειρά τους η μείωση του βάρους στα 1.004 κιλά και η βελτίωση της αεροδυναμικής αντίστασης.
Βελτιωμένη παρουσιάζεται και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς μέσω των πλατύτερων μετατροχίων (30 χλστ.), του μακρύτερου μεταξονίου (5 χλστ.) και του νέου ηλεκτρομηχανικού συστήματος διεύθυνσης. Επίσης στον εξοπλισμό υπάρχει σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, αυτόματου φρεναρίσματος σε χαμηλές ταχύτητες, ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS+, πανοραμική γυάλινη οροφή κ.α.