Το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ευρώπη, το νέο Volkswagen Golf αποκτά μία ακόμα πολύ ενδιαφέρουσα crossover έκδοση, η οποία εφοδιάζεται στάνταρ με την τετρακίνηση 4MOTION με όλους τους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης. Εξωτερικά, την πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση του νέου Golf Alltrack τονίζουν τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά τμήματα χαμηλά στους προφυλακτήρες στις πόρτες και στα φτερά μαζί με τις ασημί ποδιές, η αυξημένη κατά 20 χλστ. απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, οι ράγες οροφής και οι ζάντες των 17 ιντσών.
Για την κίνηση του νέου Volkswagen Golf Alltrack υπάρχουν τρεις TDI και ένας TSI με απόδοση από 110 PS έως 184 PS:
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||||
Έκδοση | 1.8 TSI | 1.6 TDI | 2.0 TDI | 2.0 TDI |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.798 | 1.598 | 1.968 | 1.968 |
Ταχύτητες | DSG 6 | 6 | 6 | DSG 6 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 180/4.500 | 110/3.200 | 150/3.500 | 184/3.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 280/1.350 | 250/1.500 | 340/1.750 | 380/1.750 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,8 | 12,1 | 8,9 | 7,8 |
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 217 | 187 | 207 | 219 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 6,8 | 4,7 | 4,9 | 5,1 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 158 | 124 | 127 | 134 |
Η τετρακίνηση 4MOTION με το τελευταίας 5ης γενιάς συμπλέκτη Haldex μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα στους εμπρός τροχούς σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, ενώ όταν κριθεί απαραίτητο γίνεται η σύζευξη και του πίσω άξονα σε κλάσματα δευτερολέπτου μέσω ηλεκτροϋδραυλικής αντλίας λαδιού. Μάλιστα εάν κριθεί απαραίτητο μπορεί το 100% της ροπής να μεταφερθεί στον πίσω άξονα. Εκτός από τον συμπλέκτη Haldex, το Golf Alltrack εφοδιάζεται με το EDS που λειτουργεί ως ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό και με XDS που φρενάρει τους τροχούς στο εσωτερικό της στροφής για βέλτιστη πρόσφυση σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης. Επίσης με την ενεργοποίηση του «Offroad» τίθεται σε λειτουργία το σύστημα ελέγχου κατάβασης, βοηθώντας τον οδηγό στον έλεγχο του αυτοκινήτου σε πολύ συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.