Ο όμιλος Volkswagen ανακοίνωσε τα πλάνα του για τα επόμενα χρόνια, όπου σχεδιάζει μέσα σε δέκα χρόνια να λανσάρει 70 νέα ηλεκτρικά μοντέλα -αντί των 50 που είχε προγραμματίσει προηγουμένως. Έτσι ο αριθμός των οχημάτων που θα κατασκευαστούν στις ηλεκτρικές πλατφόρμες του ομίλου θα αυξηθούν από τα 15 εκατομμύρια στα 22 εκατομμύρια.
Δείτε ακόμη: Νέο ηλεκτρικό Audi Q4 e-tron με πάνω από 450 χλμ. αυτονομία
Στόχος είναι το 2025 να μειωθούν οι εκπομπές CO2 του στόλου των οχημάτων κατά 30% σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής σε σύγκριση με το 2015. Η Volkswagen επομένως αυξάνει σημαντικά την γκάμα των ηλεκτρικών της οχημάτων, ενώ οι επενδύσεις μόνο στον τομέα αυτό ανέρχονται σε περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2023. Το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων στο στόλο του Ομίλου θα αυξηθεί σε τουλάχιστον 40% μέχρι το 2030.
Το πρώτο από τα ηλεκτρικά οχήματα νέας γενιάς θα κυκλοφορήσει φέτος και είναι το Audi e-tron και θα ακολουθήσει η Porsche Taycan. Ήδη οι παραγγελίες για κάθε ένα από αυτά τα μοντέλα έχουν ήδη φτάσει συνολικά 20.000 μονάδες. Παράλληλα θα ακολουθήσουν πιο mainstream ηλεκτρικά οχήματα, όπως είναι το VW ID. CROZZ, το SEAT el-born, το Skoda Vision E, το VW ID. BUZZ και το VW ID VIZZION. Για να υποστηρίξουν την ηλεκτρική επίθεση, οι εταιρείες LG Chem, SKI, CATL και Samsung επιλέχθηκαν ως στρατηγικοί προμηθευτές των μπαταριών.
Δείτε ακόμη: Νέο Audi A3 g-tron με φυσικό αέριο
Ταυτόχρονα, οι εκπομπές CO2 σε όλα τα εργοστάσια θα μειωθούν κατά 50% μέχρι το 2025 σε σύγκριση με το 2010. Για την περαιτέρω προώθηση της ηλεκτρικής κινητικότητας, ο όμιλος VW θα εγκαταστήσει 400 σταθμούς ταχείας φόρτισης (100 στη Γερμανία) κατά μήκος των μεγάλων εθνικών οδών της Ευρώπης μέχρι το 2020 σε συνεργασία με τους εταίρους της IONITY. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει σταθμός φόρτισης κάθε 120 χιλιόμετρα. Επιπλέον, τα υπάρχουν 3.500 σημεία φόρτισης στους χώρους στάθμευσης εταιρειών και σε αντιπροσωπείες.