Η έκδοση παραγωγής του ακριβότερου GT-R όλων των εποχών, επανέφερε την συζήτηση για την διάδοχη κατάσταση. Μια κατάσταση για την οποία η Nissan τηρεί σχετική σιγή ιχθύος.
Ας ξεκινήσουμε από αυτά που γνωρίζουμε εξ Ιαπωνίας. O αντιπρόεδρος του τμήματος σχεδίασης της φίρμας, Alfonso Albaisa, έχει δηλώσει πως ο επόμενος «Godzilla» θα είναι πολύ διαφορετικός σε σχέση με σήμερα. Το πόσο παραμένει άγνωστο, ωστόσο η ψηφιακή απεικόνιση του PR4 TopSpeed μας δίνει μια ιδέα. Σε αυτή, τα χαρακτηριστικά διπλά κυκλικά φωτιστικά σώματα πίσω απουσιάζουν, κάτι που δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν θα ισχύσει εν τέλει. Πάντως, στα 50 χρόνια ζωής των GT-R μόνο το πρώτο δεν είχε τα φώτα-σήμα κατατεθέν. Οπότε φαντάζει δύσκολο το καινούργιο να μην τα διαθέτει, αλλά δεν αποκλείεται κιόλας.
Το πότε θα εμφανιστεί, είναι εξίσου φλου. Σύμφωνα με το Motoring.com, η καταληκτική ημερομηνία που έχει τεθεί από την Γιοκοχάμα είναι το 2027! Ο επικεφαλής της ομάδας εξέλιξης του GT-R, Hiroshi Tamura, κατά κάποιον τρόπο επιβεβαίωσε την ανωτέρω φημολογία, δηλώνοντας πως το σημερινό μοντέλο είναι «μόλις 12 ετών» και «η σημερινή του εκδοχή είναι σχεδόν άλλο αυτοκίνητο, συγκριτικά με αυτό που παρουσιάστηκε το 2009». Με δυο λόγια, οι Ιάπωνες δεν βιάζονται να παρουσιάσουν το R36.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το Nissan GT-R στην Ελλάδα;
Ένας ρυθμός εξέλιξης, βέβαια, που περισσότερο υπαγορεύεται από τις αλλαγές που θα ενσωματώνει το επόμενο, παρά από την τεχνολογία και την ταχύτητα του σημερινού. Ο Albaisa, στις δηλώσεις του για την σχεδίαση της επόμενης γενιάς είχε παραδεχτεί πως θα υπάρχει ηλεκτρικό μοτέρ στο κινητήριο σύνολο. Ήτοι, υβριδοποίηση. Κίνηση επιβεβλημένη, τηρουμένων των περιβαλλοντικών αναλογιών και του γεγονότος πως η πλειονότητα των ανταγωνιστών -με πρώτο και καλύτερο το Honda NSX– ακολουθούν την υβριδική οδό. Εξάλλου, αν επαληθευτεί η πρόβλεψη για το 2027, το επόμενο GT-R θα κληθεί να αντιμετωπίσει νόρμες και αντιπάλους σε βάθος 8ετίας. Κοντολογίς, οι μηχανικοί του κορυφαίου Nissan πρέπει να «δουν» σχεδόν 10 χρόνια μπροστά!
Για τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης, λοιπόν, το μόνο σίγουρο είναι η τετρακίνηση και ο συνδυασμός θερμικού-ηλεκτρικού μοτέρ. Παλαιότερα είχε ακουστεί πως στον σχεδιασμό του εμπλέκεται/θα εμπλακεί η Williams Advanced Engineering, δίχως να επιβεβαιώνεται κάτι από την Ιαπωνία. Η χωροταξία τους, τώρα, είναι το έτερο μείζον ζήτημα.
Εξίσου έντονη φημολογία θέλει τον αντικαταστάτη του R35 να αλλάζει διάταξη, φέρνοντας τον κινητήρα στο κέντρο και μιμούμενο την αντίστοιχη αλλαγή της νέας Corvette. Εδώ η Nissan δεν αναφέρει το παραμικρό, κάτι που σημαίνει πως η εν λόγω «μετακόμιση» είναι -προς το παρόν- φιλολογικού ενδιαφέροντος.
Διαβάστε επίσης: Γιατί το Nissan GT-R λέγεται και «Godzilla»;
Στο «ρεζουμέ», που δεν είναι άλλο από την ιπποδύναμη, θεωρείται βέβαιο πως θα είναι μεγαλύτερη από τα 575 άλογα του σημερινού, ενδεχομένως και τα 600 του Nismo. Τα 720 του GT-R50 είναι πιο κοντά στην επερχόμενη πραγματικότητα, ειδικά αν σκεφτούμε το πού θα έχουν φτάσει οι αποδόσεις μέχρι να εμφανιστεί.