Toyota Hilux 2.4D-4D στα 185 άλογα από 150

Θα θυμάστε τα Nissan Navara με το αυτοκόλλητο «200 PS». Ένα αυτοκόλλητο που τοποθετούνταν από την ελληνική αντιπροσωπεία, η οποία ανέβαζε την απόδοση του 2.5άρη ντίζελ από τα 171 στα 200 άλογα και μετέτρεπε το ιαπωνικό pick up σε σιωπηρό «φονέα», ειδικά στις επιταχύνσεις εν κινήσει – ας όψεται και η θηριώδης ροπή των 486 Nm. Κάτι ανάλογο πράττει η γερμανική dyno-chiptuning, στον «αιώνιο αντίπαλο» ονόματι Toyota Hilux.

Δείτε ακόμα: Το προηγούμενο Nissan Navara πωλείται ακόμα!

Υπό εργοστασιακές συνθήκες, ο 2.4D-4D αποδίδει 150 ίππους στις 3.400 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 1.600-2.000 σ.α.λ. Οι Γερμανοί απλά επαναπρογραμματίζοντας  τον εγκέφαλο στα νέα δεδομένα. Αποτέλεσμα των οποίων είναι 185 ίπποι και 460 Nm ροπής, ήτοι 8 άλογα και 40 Nm περισσότερα ακόμα και από το μεγαλύτερο 2.8D-4D! Το πακέτο μάλιστα, που είναι το 1ο στάδιο, καλύπτεται από εγγύηση και γραπτή διαβεβαίωση πως καλύπτει όλες τις περιβαλλοντικές νόρμες για έκδοση κάρτας ελέγχου καυσαερίων.

Διαβάστε επίσης: Παλιό Toyota Hilux ταπεινώνει Range Rover (+video)

Για τους πιο σκληροπυρηνικούς, προσφέρεται η επιλογή αφαίρεσης της βαλβίδας EGR και του φίλτρου μικροσωματιδίων (DPF), ώστε η απόδοση να ανέβει ακόμα παραπάνω – στο προαναφερθέν επίπεδο των 200+ ίππων. Βέβαια, σε αυτή την περίπτωση τίθενται κάποια ζητήματα κάλυψης της νομοθεσίας, όμως η dc tuning δίνει την δυνατότητα σε όποιον θέλει να «τζογάρει» με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς των αρμοδίων υπηρεσιών.

 

Get it on Google Play Download on the App Store