Η επερχόμενη Corvette 8ης γενιάς σηματοδοτεί ένα κοσμογονικό γεγονός στην 66χρονη ιστορία του θρυλικού muscle car (κατά πολλούς supercar, το πρώτο από τις Η.Π.Α.): ο κινητήρας μετακομίζει από το εμπρός μέρος, πίσω από τον οδηγό και εμπρός από τον πίσω άξονα.
Δείτε ακόμα: Tι κρύβεται κάτω από την «μαϊμού» Corvette; (+video)
Η αλλαγή αυτή γίνεται προκειμένου το εμβληματικό αυτοκίνητο να ανέβει επίπεδο, συγκαταλεγόμενο και τυπικά πλέον στην κατηγορία των υπεραυτοκινήτων. Φυσικά η βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών, η αύξηση της ακρίβειας στην εκτέλεση των εντολών του οδηγού και η ενίσχυση της ευελιξίας εντός των στροφών, αποσκοπούν στο γενικότερο level up της Corvette. Όχι ότι η τελευταία της μπροστομήχανης εποχής, βέβαια, είναι κάποιο νωθρό τετράτροχο.
Ίσα ίσα, που με 650 ίππους για την έκδοση Z06, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, κομπρεσοράτο V8 6.2 λίτρων και παραδοσιακό χειροκίνητο κιβώτιο 7 ταχυτήτων, η τελευταία Corvette παλιάς σχολής υπόσχεται να μείνει αξέχαστη. Η συγκεκριμένη είναι κυριολεκτικά η τελευταία που βγήκε από την γραμμή παραγωγής, και τίθεται σε δημοπρασία από την Barett-Jackson. Είναι εξοπλισμένη με το πακέτο 3LZ, όπερ φορτωμένη με όλο τον κατάλογο των έξτρα, όπως σύστημα τηλεμετρίας, αεροδυναμικά βοηθήματα και Android Auto με Apple CarPlay.
Διαβάστε επίσης: Corvette ZR1: Η ισχυρότερη όλων των εποχών
Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,8 δλ. και η τελική φτάνει τα 315 χλμ./ώρα, με το ποσό που θα δαπανηθεί για την αγορά τους να διατίθεται σε φιλανθρωπικό σκοπούς.