Η Toyota Racing Development παρουσιάζει την πρότασή της για την βελτίωση της νέας Supra, με την χαμηλωμένη ανάρτηση και το εντυπωσιακό παρουσιαστικό να κλέβουν την παράσταση.
Δείτε ακόμα: Η TRD έκδοση του νέου Toyota RAV4
Η Supra TRD είναι εξοπλισμένη με πλήρες αεροδυναμικό κιτ, το οποίο παραπέμπει ευθέως στο εντυπωσιακό πρωτότυπο FT-01 – το πρώτο που είχε «φωτογραφήσει» τον ερχομό της 5ης γενιάς του ιαπωνικού sportscar. Το εμπρός μέρος αποκτά επιθετικό splitter και νέες γρίλιες στους αεραγωγούς, όμως το πλαϊνό και το πίσω είναι αυτά που διαθέτουν τις περισσότερες μετατροπές. Οι «ποδιές» στο πλάι συνδέουν το splitter με τον διαχύτη, έχοντας παράλληλα προσθήκες στο ύψος πίσω από τις πόρτες, εκεί που στην κανονική Supra δημιουργείται η ψευδαίσθηση των εισαγωγών αέρα. Πίσω εντυπωσιάζει το μέγεθος του διαχύτη και τα αεροδυναμικά του ακροπτερύγια, που εκτείνονται σχεδόν πέρα από το πλάτος του προφυλακτήρα. Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και το ανάλογο spoiler στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.
Διαβάστε επίσης: Γιατί η νέα Toyota Supra έχει καμπύλες στην οροφή;
Το σύνολο των αεροδυναμικών προσθηκών είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και έχει εξελιχθεί στην ανάλογη σήραγγα, με τους μηχανικούς της TRD να δηλώνουν πως στόχος είναι η μεγιστοποίηση της κάθετης δύναμης και της συνολικότερης αεροδυναμικής απόδοσης. Με δυο λόγια, επεμβάσεις στον κινητήρα δεν υπάρχουν. Οπότε η απόδοση παραμένει στους 340 ίππους από τον 3λιτρο τούρμπο straight six, αλλά η Supra TRD μπορεί να τους αξιοποιήσει στο έπακρο για την επίτευξη χρόνων στις ανά τον κόσμο πίστες. Συν φυσικά το εντυπωσιακό παρουσιαστικό.