Πριν 2 χρόνια η Skoda παρουσίασε ένα μεγάλο SUV, δηλώνοντας πως ήταν μια προσπάθεια να φέρει μια εσάνς από τα μεγάλα premium μοντέλα της κατηγορίας στην τιμή ενός μεσαίου. Φυσικά οι Τσέχοι γνώριζαν και από το Superb, πως η σχέση τιμής/αξίας θα ήταν ασυναγώνιστη και με δεδομένη την συνεχιζόμενη «έκρηξη» των πωλήσεων στα SUV/crossover, η επιτυχία του Kodiaq ήταν δεδομένη.
Δείτε ακόμα: Νέα Skoda Octavia 1.5 TSI G-TEC με φυσικό αέριο
Κανείς, όμως, δεν περίμενε να φτάσει τις 250.000 πωλήσεις μέσα σε μόλις 23 μήνες, οριοθετώντας τη συνολική δυναμική των 6 εργοστασίων όπου κατασκευάζεται στις 11.000 μονάδες τον μήνα. Εκτός από την εγχώρια μονάδα παραγωγής στο Κβασίνι, το Kodiaq συναρμολογείται επίσης στην Κίνα, την Ρωσία, την Ουκρανία, την Ινδία και το Καζακστάν, καταδεικνύοντας την απήχηση της οποίας τυγχάνει. Ο εκπρόσωπος της τσέχικης εταιρίας, Michael Oeljeklaus, δήλωσε περήφανα: «δεν περιμέναμε ότι θα αποτελέσει τόσο μεγάλη επιτυχία. Το Kodiaq ενίσχυσε το πρεστίζ της Skoda, τονώνοντας τις πωλήσεις και των υπολοίπων μοντέλων της γκάμας».
Διαβάστε επίσης: Skoda Kodiaq RS με 240 ίππους και τετρακίνηση (+video)
Εκτός από το εμπορικό ορόσημο των 250.000 αντιτύπων, το Kodiaq έφερε τρεις ακόμα πρωτιές: το πρώτο 7θεσιο αυτοκίνητο, το πρώτο SUV που φόρεσε τα σήματα «RS» και το πρώτο μοντέλο που φέρει 20αρες ζάντες αφορούν την ιστορία της Skoda. Το γεγονός ότι το Kodiaq RS σημείωσε ταχύτερο γύρο στο Nurburgring, όμως, αφορά όλα τα 7θεσια μοντέλα που έχουν δοκιμάσει την τύχη τους στο Nordschleiffe. To μόνο που μένει, πλέον, είναι η επίσημη παρουσίαση του πολυαναμενόμενου μοντέλου στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι.