Ο «αγώνας» συνεχίζεται για το Honda Civic Type R, το οποίο δεν σταματά να σημειώνει ρεκόρ στις ανά τον κόσμο πίστες.
Σειρά αυτή τη φορά είχε το Spa-Francorchamps, με το ιαπωνικό «όπλο» να πετυχαίνει τον ταχύτερο γύρο για μπροστοκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής με χρόνο 2.53.72. Πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής αγώνων αντοχής στην κατηγορία LMP2, Bertrand Baguette, o oποίος δεν παρέλειψε να τονίσει την συγγένεια του Civic Type R με τα αυτοκίνητα του Βρετανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού-στο οποίο, επίσης έχει θητεύσει ο Γάλλος.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda Civic Type R (+videos)
H βελγική πίστα ήρθε να προστεθεί στα ρεκόρ που ήδη κατέχει το Type R στο πρώην σιρκουί της Formula 1, το Magny-Cours, ενώ ξεχωρίζει το 7.43.80 στα 20,8 χιλιόμετρα της διαδρομής στο θρυλικό Nurburgring. Και έπεται συνέχεια, καθώς φαίνεται πως η «όρεξη» των Ιαπώνων έχει ανοίξει για τα καλά, με αποτέλεσμα να μπαίνουν στο στόχαστρο 3 ακόμα πίστες για το εγγύς μέλλον.
Η Honda σχεδιάζει να επισκεφθεί τις πίστες στο Estoril (μόνιμη συμμετοχή στο καλεντάρι του MotoGP), το Hungaroring και το Silverstone (από τις πιο παλιές στο πρωτάθλημα της Formula 1), προκειμένου να διεκδικήσει τον «θρόνο» στα μπροστοκίνητα παραγωγής. Για να είναι ακόμα πιο σίγουρη, η ιαπωνική εταιρία θα επιστρατεύσει οδηγούς όπως τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1, Jenson Button, τον Tiago Monteiro (πρώην πιλότος F1, νυν οδηγός στο DTM) και τον Matt Neal (πρωταθλητή στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού με Honda Civic).
Διαβάστε επίσης: Δείτε το νέο ρεκόρ του Honda Civic Type R (+video)
Να υπενθυμίσουμε πως το Civic Type R πραγματοποιεί όλα αυτά τα ρεκόρ, χάρις στα 320 άλογα του 2.0λιτρου VTEC Turbo και τα 400 Nm ροπής, τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τα Continental SportContact 6, που «ντύνουν» τους τροχούς των 20 ιντσών. Ως αποτέλεσμα οι επιδόσεις είναι καταγαιστικές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται μέσα σε 5,7 δευτερόλεπτα και την επιτάχυνση να μην σταματά πριν τα 272 χλμ./ώρα της τελικής.