Celica Supra για να είμαστε ακριβείς, καθώς πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που φόρεσε το ιστορικό όνομα – από την περίοδο πριν αυτονομηθεί η Supra, όταν αποτελούσε την κορυφαία έκδοση της Celica.
Δείτε ακόμα: Toyota Celica του 1971 με 1000 PS και 4κίνηση GT-R (+video)
Παρόλη την ιστορική σημασία του εν λόγω αυτοκινήτου -και την συλλεκτική του αξία, για να μιλήσουμε οικονομοτεχνικά- ένας Αμερικανός θεώρησε πως η καλύτερη δυνατή επένδυση για ένα από τα πιο αγαπημένα Toyota ήταν η αύξηση της διαδρομής της ανάρτησης μαζί με την τοποθέτηση σιδεριάς μπροστά και ελαστικών για χρήση εκτός δρόμου. Ουδείς γνωρίζει γιατί ο ιδιοκτήτης του ιαπωνικού κουπέ προέβη σε αυτή την μετατροπή, όμως η αλήθεια είναι πως του «πηγαίνει» αρκετά. Μπορεί να έχει χάσει την vintage αισθητική και να έχει κατακρημνιστεί η μεταπωλητική του αξία (το συγκεκριμένο πωλείται για 2.500 δολάρια, την στιγμή που οι καλοσυντηρημένες Α60 Celica Supra κοστολογούνται κατά μέσο όρο στις 10.000 δολάρια), όμως δεν παύει να αποτελεί μια μοναδική παρουσία.
Διαβάστε επίσης: Η εξέλιξη της Toyota Supra από το 1978 έως σήμερα (+video)
Το μαύρο off roader που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι του 1983 και κάτω από το καπό του φωλιάζει ο μεγαλύτερος κινητήρας που έμπαινε στην Surpa της εποχής, ο 6κύλινδρος εν σειρά 5MGE των 2.759 κ.εκ με απόδοση 145 ίππων. Στα καλά του μπορούσε να επιταχύνει την κορυφαία Celica στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 9,8 δλ. (εξαιρετικός χρόνος για αρχές 80’s) και να την στείλει πάνω από τα 200 χλμ./ώρα (201 για την ακρίβεια) για την τελική ταχύτητα.