Το πολύ-αναμενόμενο VW Golf στην 8η πλέον γενιά του, μας παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα, έχοντας πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών πάνω του. Εμείς, θα εστιάσουμε σε ορισμένα βασικά σημαντικά χαρακτηριστικά, τα οποία το κάνουν να ξεχωρίζει στην κατηγορία.
Δείτε ακόμα: Πόσα χιλιόμετρα καλώδια έχει το νέο VW Golf 8;
Φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED
Μια τεχνολογία την οποία είχαμε γνωρίσει στα premium μοντέλα του ομίλου, όπως στην Audi. Όμως, η εν λόγω τεχνολογία πέρασε και στην VW το 2018 και πιο συγκεκριμένα στο VW Touareg και μετέπειτα στην ανανεωμένη έκδοση του VW Passat. Τώρα ήρθε η σειρά του Golf να τα προσφέρει από το βασικό εξοπλισμό, με φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED τόσο εμπρός όσο και πίσω.
Κλείδωμα – ξεκλείδωμα με το Smartphone σας!
Τα smartphone έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και πλέον μπορούν να αντικαταστήσουν και το φυσικό κλειδί του αυτοκινήτου μας. Στην περίπτωση του Golf, τα smartphone της Samsung γίνονται το κλειδί του Golf. Απλά ο οδηγός βάζει τ κινητό κοντά στη χειρολαβή της πόρτας, για να κλειδώσει ή να ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο. Πριν την πρώτη χρήση της εν λόγω τεχνολογίας, θα χρειαστεί να συνδέσει το smartphone με το infotainment μέσω ενός μοναδικού κωδικού πρόσβασης. Μόλις εισέλθει στο εσωτερικό, υπάρχει μια θήκη αποθήκευσης στην κεντρική κονσόλα, όπου ο οδηγός μπορεί να τοποθετήσει το smartphone και στη συνέχεια να ξεκινήσει τον κινητήρα. Ενδιαφέρον έχει η δυνατότητα αποστολής σε άλλα μέλη της οικογένειας ή σε φίλους του virtual key, δίνοντάς τους έτσι πρόσβαση στο Golf μέσω ενός διαφορετικού smartphone.
Διαθέσιμο με πέντε υβριδικές εκδόσεις!
To νέο Golf θα είναι το πρώτο Volkswagen που θα είναι διαθέσιμο με πέντε υβριδικές εκδόσεις. Η ήπια υβριδική (mild hybrid) τεχνολογία 48V κάνει ντεμπούτο στη Volkswagen, στην σειρά eTSI, η οποία περιλαμβάνει μία γεννήτρια-μίζα ιμάντα 48V και μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου, εξασφαλίζοντας μειωμένη κατανάλωση κατά 10%.
Innovision Cockpit
Το ταμπλό δεν έχει καμία σχέση με αυτό του απερχόμενου μοντέλου, όντας διπλού επιπέδου. Τα νέα όργανα και τα online συστήματα πολυμέσων στο νέο Golf ενώνονται σε ένα ψηφιακό cockpit (Innovision Cockpit) που συμπληρώνεται από διακόπτες και επαφές αφής. Το προαιρετικό head-up display βελτιώνει θεαματικά την διαθέσιμη πληροφόρηση του οδηγού, ενώ οι φυσικές φωνητικές εντολές κάνουν την διαμονή πιο ευχάριστη και εύκολη.
Διαβάστε επίσης: Πώς προέκυψαν τα καθίσματα και ο λεβιές του VW Golf GTI;
Σύστημα Travel Assist & Car2X
Το νέο VW Golf προσφέρεται με σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης (Travel Assist) το οποίο μπορεί να επιταχύνει, να επιβραδύνει ή ακόμα και να κατευθύνει το αυτοκίνητο έως και τα 210 χλμ/ώρα. To συγκεκριμένο σύστημα εμφανίζεται για πρώτη φορά παγκοσμίως σε αυτή την κατηγορία, ενώ επιπρόσθετα το Golf είναι το πρώτο Volkswagen με την τεχνολογία Car2X, η οποία αξιοποιεί τις πληροφορίες που λαμβάνονται από άλλα αυτοκίνητα σε απόσταση 800 μέτρων συνυπολογίζοντας τις πληροφορίες από την οδική σήμανση και προειδοποιώντας τους οδηγούς άλλων Car2X οχημάτων για επικίνδυνες καταστάσεις.
Ψηφιακοί διακόπτες
Οι συμβατικοί διακόπτες στο νέο VW Golf έχουν αντικατασταθεί με ψηφιακούς. Για παράδειγμα ο περιστροφικός διακόπτης για τα φώτα αριστερά στο ταμπλό έχει αντικατασταθεί από κουμπιά αφής, όπως και στην κεντρική κονσόλα. Μόνο οι διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα χειριστήρια στο τιμόνι, δεν είναι αφής!
Shift-by-wire DSG
Αν σχεδιάζετε να αγοράσετε το νέο Golf με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, θα παρατηρήσετε πως δεν υπάρχει ο συμβατικός λεβιές ταχυτήτων, μιας κι έχει αντικατασταθεί με έναν εξαιρετικά μικρότερο. Η συγκεκριμένη απουσία μηχανικής σύνδεσης ανάμεσα στον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου και την 7τάχυτη μονάδα διπλού συμπλέκτη, έδωσε τη δυνατότητα στους σχεδιαστές της να προσφέρουν περισσότερο χώρο στην κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου.