Συνήθως όταν ένα μοντέλο οδεύει προς την αντιπροσωπεία για κάποια ανάκληση ασφαλείας, γυρίζει στον κάτοχο καλύτερο και ασφαλέστερο από πριν. Όχι πάντα όπως φαίνεται!
Τις τελευταίες εβδομάδες τα forum αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κατακλυστεί από ποσταρίσματα και καταγγελίες για μεγάλες ζημιές σε κινητήρες GT86, Scion FR-S και BRZ, έπειτα από πρόγραμμα ανάκλησης στον κινητήρα των συγκεκριμένων μοντέλων και πιο συγκεκριμένα στα ελατήρια βαλβίδων του επίπεδου, 4κύλινδρου κινητήρα.
Δείτε ακόμη: Τυφλός οδηγεί Toyota GT86 τέρμα γκάζι! (+video)
Η επισκευή δεν είναι εύκολη, καθότι απαιτείται «κατέβασμα» του μοτέρ, αλλά και 12 εργατοώρες για την επισκευή. Όμως 17 ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων μοντέλων, μέσω ενός forum με την ονομασία FT86, αναφέρουν ότι το πρόβλημα ήταν εντονότερο μετά την ανάκληση και κάνουν λόγο για ξαφνική απώλεια δύναμης του κινητήρα, έντονους θορύβους, ενώ σε χειρότερες περιπτώσεις ακόμα και σπάσιμο του μοτέρ. Σύμφωνα με δήλωση στο Reddit ενός άτυχου ιδιοκτήτη που το μοτέρ του παρέδωσε πνεύμα, ο τεχνικός σύμβουλος του συνεργείου που απευθύνθηκε, δεν του έδωσε μια τεκμηριωμένη απάντηση, τουναντίον μισόλογα που έκαναν αναφορά σε πρόβλημα λίπανσης του 2λιτρου κινητήρα.
Διαβάστε επίσης: Με 260 ίππους τo επόμενο Subaru BRZ;
Η βλάβη ήταν εκτεταμένη, μιας και προκλήθηκε βλάβη στους κυλίνδρους του κινητήρα, ενώ έσπασαν και οι μπιέλες των εμβόλων. Συνολικά έχουν καταγραφεί 24 τέτοιες βλάβες, εκ των οποίων οι τρεις αφορούν μοτέρ BRZ και οι υπόλοιπες GT86. Και μάλλον εδώ ίσως κρύβεται η αλήθεια. Το συγκεκριμένο μοτέρ το έχει εξελίξει η Subaru, όπου ίσως οι μηχανικοί της Toyota να μην είναι εξοικειωμένοι με τον boxer κινητήρα. Και σε μια τόσο μεγάλη επισκευή η εμπειρία και η εξοικείωση παίζει σημαντικό ρόλο!