Η Lada θα συνεχίσει να πωλεί τα αυτοκίνητά της στη Δυτική Ευρώπη, καθώς εκσυγχρόνισε τους κινητήρες δύο βασικών της μοντέλων, του Vesta και του Niva (ή 4×4 όπως ονομάζεται).
Δείτε ακόμη: Η Lada ετοιμάζει 17 νέα μοντέλα
Στον 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 1.6 λτ. με ισχύ 102 ίππων (έναντι 106 ίππων πριν) που κινεί το Vesta προστέθηκε φίλτρο σωματιδίων για προσαρμοστεί στη νέα νόρμα ρύπων Euro 6d-TEMP. Η μεικτή κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 6,7-6,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι μεταξύ 154-158 γρ./χλμ. Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων ή με 5άρι αυτόματο.
Η τιμή του Lada Vesta με τον Euro 6d-TEMP κινητήρα παρουσίασε μια αύξηση μεταξύ 500 έως 600 ευρώ στη Γερμανία, ανάλογα με την έκδοση. Πλέον πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 12.490 ευρώ με εξοπλισμό που περιλαμβάνει ESP, 4 αερόσακους, air condition, ηχοσύστημα, αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρα βροχής, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες κ.λπ.
Δείτε ακόμη: Υψηλές πωλήσεις για τη LADA το 2018
Ο παλαιάς τεχνολογίας κινητήρας των 1.7 λτ. του Niva παρέμεινε στα 83 άλογα. Οι τιμές του σκληροτράχηλου ρώσικου 4×4 ξεκινούν στη Γερμανία από 11.990 ευρώ με τα απολύτως απαραίτητα στον εξοπλισμό.