Πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων θέλουν να κάνουν το βήμα παραπάνω, αλλά δεν τυγχάνουν της απαραίτητης οικονομικής άνεσης. Για παράδειγμα, οδηγοί BMW 316 λαχταρούν τη M3. Αλλά δεν μπορούν να την αποκτήσουν. Οπότε αναλαμβάνουν τα M Package και τα αντίστοιχα σηματάκια. Κάτι ανάλογο επιχείρησε ο κάτοχος ενός Audi A6 Avant 3.0 TDI, που ονειρεύεται το RS 6.
Δείτε ακόμα: Ανωριμότητες «σπάνε» την μετάδοση του Audi RS 6 (+video)
Η οικογενειακή αίσθηση του πετρελαιοκίνητου estate δεν τον ικανοποιούσε, ως φαίνεται. Με την ισχύ του αυτοκινήτου δεν είχε πρόβλημα, καθώς οι 272 ίπποι και τα 580 Nm ροπής του 3λιτρου V6 αποτελούν διόλου ευκαταφρόνητες τιμές. Το ίδιο και τα 5,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Εμφανισιακά, όμως, ήθελε μια αναβάθμιση. Τι καλύτερο, λοιπόν, από το δεύτερο ταχύτερο -μετά το R8- που βγαίνει από το Ίνγκολσταντ;
Στην βασική του έκδοση, το RS 6 αποδίδει 560 ίππους και 700 Nm από τον 4λιτρο twinturbo V8. Αριθμοί ικανοί για 0-100 χλμ./ώρα σε 3.9 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 280 χλμ./ώρα (με το προαιρετικό Driver’s Package). Στην Performance, η ισχύς φτάνει τα 605 άλογα (η ροπή παραμένει στα 700 Nm) και η επιτάχυνση για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα περιορίζεται στα 3,7 δλ., ενώ η τελική περιορίζεται στα 305 χλμ./ώρα. Αυτό που ενδιέφερε περισσότερο τον Ολλανδό, ωστόσο, ήταν η εμφάνιση. Οπότε αποφάσισε να τοποθετήσει μια απομίμηση του πίσω προφυλακτήρα από το RS, παραλείποντας μια λεπτομέρεια.
Διαβάστε επίσης: Τι παρατηρείτε στις εξατμίσεις του νέου Audi S4 TDI;
Οι απολήξεις των εξατμίσεων παρουσιάζονται ως δυο μεγαλοπρεπείς «κουφάλες», στις οποίες το έδαφος είναι ορατό – από απόσταση κιόλας. Οι ψεύτικες εξατμίσεις δεν είναι κάτι καινούργιο στα αυτοκίνητα. Ίσα ίσα, που οι εταιρίες χρησιμοποιούν την εν λόγω τεχνοτροπία κατά κόρον. Αλλά προαπαιτείται λεπτομέρεια και διακριτικότητα στην εφαρμογή.