Σε κάθε αυτοκίνητο, τα λάστιχα παίζουν τεράστιο ρόλο στο πώς αυτό συμπεριφέρεται. Όχι μόνο ο βαθμός φθοράς, αλλά η τεχνολογία που διαθέτουν, το πόσο σύγχρονα είναι, αν είναι ειδικά εξελιγμένο για ένα συγκεκριμένο μοντέλο. Παράγοντες που αν μιλάμε για υπεραυτοκίνητα, η σημασία τους πολλαπλασιάζεται – το ίδιο, όμως, ισχύει και για τα οφέλη. Λαμπερό παράδειγμα η Porsche Carrera GT.
Ένα από τα πλέον απαιτητικά στο χειρισμό αυτοκίνητα όλων των εποχών, διαβόητο για το επίπεδο οδηγικών ικανοτήτων που χρειάζεται για να πάει γρήγορα. Κοτζάμ Walter Rohrl είχε φέρει τετακέ μαζί της, για να πάρουμε μια εξαιρετική ιδέα. Στα χέρια του Γερμανού θρύλου πάντως, η Carrera GT είχε γράψει τον καλύτερο χρόνο της στο Nurburgring, σταματώντας πριν 20 χρόνια τα χρονόμετρα στο 7.28.00. Πριν δυο μήνες, η Porsche ανακοίνωσε πως έχει έτοιμα ολοκαίνουργια Michelin Pilot Sport Cup 2, επίσης ειδικά εξελιγμένα για την Carrera GT. Ίδια συνθήκη, με δυο δεκαετίες διαφορά. Πόση είναι αυτή που κάνει στο χρονόμετρο, η απόσταση 20 ετών στην εξέλιξη ελαστικών; Η απάντηση μάς αφήνει -μαζί με τα μετρητικά όργανα- να ψάχνουμε για reset.
Στα χέρια του δοκιμαστή της Porsche, Jörg Bergmeister, η κατακίτρινη Γερμανίδα που βλέπουμε γύρισε την «Πράσινη Κόλαση» σε 7 λεπτά 12 δευτερόλεπτα και 69 δέκατα – πάνω από 15 δλ. ταχύτερα σε σχέση με το 2004, κοινώς! Βελτίωση στα όρια του απίστευτου, ειδικά όταν αναλογιστούμε πως οφείλεται εξ ολοκλήρου (ή στο συντριπτικό μέρος της, για να μην είμαστε απόλυτοι) στα νέα λάστιχα, και μάλιστα σε αυτοκίνητο 20ετίας! Διότι η Carrera GT ήταν «του κουτιού» το 2004. Να αποδώσουμε ένα κομμάτι της ασύλληπτης «καθίζησης» του χρόνου στην καινούργια άσφαλτο, που έχει το Nordschleiffe σε κάποια σημεία; Να το αποδώσουμε. Και πάλι, όμως, την περισσότερη δουλειά την κάνουν τα καινούργια «πατούμενα». Ενδεικτικά και τα 302 χλμ./ώρα που έπιασε η V10 Porsche, στην ευθεία Döttinger Hohe προς το τέλος του γύρου.