Αποτελεί πλέον κοινό τόπο πως η συντριπτική πλειοψηφία των ειδήσεων που αφορά νόρμες ρύπων, θα περιλαμβάνει το όνομα της Volkswagen. Οι νέες, πολύ αυστηρότερες προδιαγραφές μέτρησης ρύπων και κατανάλωσης δεν θα μπορούσαν να είναι η εξαίρεση, έχοντας ακόμα το οικονομικό -και εμπορικό- βάρος του Dieselgate στους ώμους της.
Δείτε ακόμα: VW T-Cross: Eπίσημα σκίτσα, πληροφορίες και νέο video
Βέβαια η Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WHLTP για συντομία, το «Harmonized παραλείπεται, οπότε WLTP) έχει «λούσει» με κρύο ιδρώτα ολόκληρο τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς τα αυτοκίνητα πλέον θα μετρώνται σε πραγματικές συνθήκες, αντί για τις ιδανικές συνθήκες εργαστηρίου. Αυτό έχει κάνει τις περισσότερες εταιρίες να «τρέχουν», με το VAG να μετράει ήδη παύση παραγωγής στο Audi RS 3. Και απ’ ό,τι φαίνεται θα υπάρξει συνέχεια καθώς σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της γερμανικής εταιρίας, Thomas Zahn, τα 7 από τα 14 διαθέσιμα μοντέλα δεν εξασφαλίζουν έγκριση τύπου για διάθεση στον επόμενο χρόνο. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε: «οι νέες μετρήσεις απαιτούν τον διπλό και τριπλό χρόνο για να ανταποκριθούμε, σε σχέση με το παρελθόν. Ακόμα και οι εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής πρέπει να μετρώνται ξεχωριστά. Οι επόμενοι μήνες θα είναι πραγματική πρόκληση για εμάς».
Διαβάστε επίσης: BMW M3 CS vs Audi RS 4 Avant σε γκάζια και φρένα (+video)
Προς το παρόν η εμπορική αιχμή του δόρατος, που ακούει στο όνομα «Golf», δεν πληροί τις προϋποθέσεις WLTP. Οι υπεύθυνοι της VW, ωστόσο, διαβεβαιώνουν πως μέχρι τέλος Σεπτέμβρη το μικρομεσαίο χάτσμπακ θα έχει μετρηθεί και εγκριθεί. Εκτός του VAG, έχουν επηρεαστεί και άλλοι κατασκευαστές από την WLTP, με την Peugeot να σταματά μέχρι νεωτέρας την παραγωγή του 308 GTi, ενώ και οι βενζινοκίνητες εκδόσεις της BMW Σειράς 7 δεν περιλαμβάνονται πλέον στο γερμανικό διαμορφωτή.