Η παγκοσμιοποίηση είναι ένα από τα φαινόμενα της εποχής μας που εδώ και αρκετά χρόνια απασχολεί φυσικά και την αυτοκινητοβιομηχανία. Οι εποχές που αγοράζαμε ένα αυτοκίνητο γερμανικό και ήταν Made In Germany ή ιαπωνικό και ήταν Made In Japan ανήκουν πλέον στο μακρινό παρελθόν. Εξάλλου τα αυτοκίνητα στις μέρες μας έχουν τόσα εξαρτήματα που είναι δύσκολο να προέρχονται από μία μόνο χώρα κατασκευής.
Δείτε ακόμη: Επιδημία κλοπών στους αερόσακους των Honda
Στο συγκεκριμένο άρθρο όμως θα δούμε τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας Jato, η οποία ασχολείται με την αυτοκινητοβιομηχανία και έκανε μία νέα έρευνα για τα ιαπωνικά αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα, δημοσιοποίησε στοιχεία που έχουν να κάνουν με την εισαγωγή ιαπωνικών αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά. Σύμφωνα με αυτά λοιπόν, το μερίδιο αγοράς των ιαπωνικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του 2018 ανέρχεται στο 4% με τις εισαγωγές ιαπωνικών αυτοκινήτων να είναι στις 355.000 μονάδες.
Διαβάστε επίσης: Φθηνότερα Made In Japan αυτοκίνητα: Ποιες μάρκες ευνοούνται;
Ποια είναι όμως η ιαπωνική μάρκα που φέρνει στην Ευρώπη τα περισσότερα «Made In Japan μοντέλα»; Η απάντηση έρχεται πάλι από την Jato. Πρώτη λοιπόν είναι η Mazda με 26,9% των Made In Japan αυτοκινήτων που εισάγονται στην Ευρώπη να έχουν το σήμα της. Ακολουθεί η Toyota με 15,8% και η Suzuki με 14,2%. Την πρώτη πεντάδα κλείνουν οι Mitsubishi και Nissan με 12,7% και 8,6% αντίστοιχα. Lexus, Subaru και Honda έπονται με ποσοστό 7,1%, 6,7% και 6,0% αντίστοιχα.