Το Focus RS 3ης γενιάς είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά «όπλα» που μπορεί να αγοράσει κανείς ανεξαρτήτως κατηγορίας, ενώ είναι εκ των πρωτοπόρων στην εξέλιξη των hot hatch: τα hyper hatch. Οι 350 ίπποι του υπερτροφοδοτούμενου 4κύλινδρου 2.3 EcoBoost, το 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης με Drift Mode και τα 4,7 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, μαζί με τα 270 χλμ./ώρα της τελικής, αποσαφηνίζουν πλήρως το ποιόν του κορυφαίου Ford. Χλιδάτο, όμως, δεν το λες.
Δείτε ακόμα: «Αέρα» η Ford Mustang στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)
Όχι ότι του λείπει ο πλούσιος εξοπλισμός και το δέρμα στα καθίσματα, το οποίο διαχρονικά πρεσβεύει την πολυτέλεια στα αυτοκίνητα, όμως το εσωτερικό του δεν παύει να προσανατολίζεται στο αγωνιστικό προφίλ και την ευχρηστία του οδηγού. Εδώ παρεμβαίνει η Carlex Design, η οποία αναλαμβάνει να μετατρέψει την καμπίνα επιβατών του μικρομεσαίου χάτσμπακ σε ανταγωνιστή των ακριβότερων premium μοντέλων.
Διαβάστε επίσης: Πόσα θα έδινες για ένα Ford Focus RS MK2 «πένα»;
Κάθε σπιθαμή του εσωτερικού (επενδύσεις θυρών, τούνελ μετάδοσης, χειρόφρενο, λεβιές, τιμόνι και φυσικά καθίσματα) έχει καλυφθεί από δέρμα, το οποίο «είναι ειδικά σχεδιασμένο να αντικατοπτρίζει την αγωνιστική κληρονομιά των Ford RS». Δεν μπορούμε να διακρίνουμε πού βλέπει ο Πολωνός βελτιωτής στοιχεία από Escort και Sierra RS στο μοτίβο των σχεδίων, όμως η αλήθεια είναι πως πρόκειται για ένα εντυπωσιακό δείγμα, το οποίο αναβαθμίζει πλήρως την αίσθηση που προσλαμβάνουν οι ευτυχείς επιβάτες του ταχύτατου Focus. Το κόστος δεν ανακοινώθηκε, όμως οι άνθρωποι που το τοποθετούν υποστηρίζουν πως «είναι αρκετά οικονομικό για οποιονδήποτε μπορεί να αγοράσει ένα Focus RS».