Μπορεί η Dacia να έχει γίνει συνώνυμη του Duster, όμως πριν αναλάβει την εκτόξευση του εμπορικού της status το μικρομεσαίο SUV, το φορτίο της αναβίωσης για τη ρουμάνικη εταιρία είχε πέσει στους ώμους των Logan και Sandero. Ειδικά το δεύτερο αποτέλεσε το διαβατήριο της γαλλορουμανικής συντεχνίας (όλα τα Dacia κατασκευάζονται υπό την αιγίδα της Renault) στη μοντέρνα εποχή και έφτασε να είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο λιανικής στην Ευρώπη.
Δείτε ακόμα: Με το Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe στο Πόρτο Χέλι
Επειδή όμως βρίσκεται ήδη 7 χρόνια στην αγορά, Γάλλοι και Ρουμάνοι ετοιμάζουν την τρίτη γενιά του υπερ-επιτυχημένου μικρού crossover. Το νέο Sandero θα «πατάει» στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα CMF-B, στην οποία βασίζονται τα επίσης ολοκαίνουργια Renault Clio και Captur. Βέβαια δεν θα πρόκειται για ρουμανική παραλλαγή του Clio, καθώς το κόστος θα πρέπει να παραμείνει χαμηλά ώστε να διατηρήσει το πλεονέκτημα της χαμηλής τιμής.
Ένα χαμηλό κόστος που θα γίνει σοβαρή προσπάθεια να μην αποτυπώνεται -όχι στον ίδιο βαθμό με σήμερα, τουλάχιστον- στο εσωτερικό, όπου το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα θα είναι ριζικά ανανεωμένα, χρησιμοποιώντας ποιοτικότερα και πιο μαλακά πλαστικά ενώ θα αναβαθμιστεί και ο εξοπλισμός στον τομέα των πολυμέσων.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Dacia Duster 1.5 Blue dCi 4×2
Κάτω από το πλήρως ανασχεδιασμένο αμάξωμα, θα πάρουν θέση κάποια από τα μοτέρ που συναντάμε και στα νέα Clio/Captur. Στη βάση αναμένεται να τοποθετηθεί ο ατμοσφαιρικός 1.0 SCe των 75 ίππων, ακολουθούμενος από τον υπερτροφοδοτούμενο 1.0 TCe των 100 ίππων και τον ντίζελ 1.5 Blue dCi των 85 ίππων (δεν αποκλείεται να υπάρχει και η μεγαλύτερη έκδοση των 115 ίππων. Τέλος, για πρώτη φορά στην ιστορία της Dacia, θα διατεθεί υβριδικό μοντέλο με τη μορφή του Sandero E-TECH, που θα είναι παρόμοιο με τις plug-in εκδόσεις των Clio και Captur (τις αναμένουμε εντός του 2020). Όπως αυτά, έτσι και το Sandero III θα λανσαριστεί εντός του επόμενου έτους.