«Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά» λέει ο θυμόσοφος λαός. Στην προκειμένη όπου «καπνός» βάλτε τα διάφορα πρωτότυπα εξέλιξης που απεικονίζουν ένα κεντρομήχανο μοντέλο με τα σήματα της Hyundai και όπου «φωτιά», σημειώστε την έντονη φημολογία -σε σημείο διαβεβαίωσης- από τα ενδότερα της κορεατικής φίρμας για ένα μοντέλο Ν που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας.
Δείτε ακόμα: Hyundai Nexo: Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων (+video)
Πλέον έχουμε και το επίσημο «πράσινο φως», δια στόματος Thomas Schemera, εκτελεστικού αντιπροέδρου του High Performance Vehicles & Motorsport Division (το τμήμα Ν, με δυο λόγια). Ο Schemera, λοιπόν, επιβεβαίωσε αυτό που όλος ο κόσμος «είχε τούμπανο»: τον ερχομό ενός halo car (ελληνιστί «κράχτη»), που θα ανεβάσει το στάτους της Hyundai και θα την θέσει αντιμέτωπη με άφταστες παραδοσιακές δυνάμεις της κατηγορίας, όπως η Porsche Cayman. Αναφερόμαστε χωρίς δισταγμό στο κεντρομήχανο τέκνο του Τσούφενχαουζεν, καθώς όποιες αμφιβολίες υπήρχαν σχετικά με την μορφή του κορυφαίου Hyundai (είχε ακουστεί πως θα μπορούσε να είναι κάτι αντίστοιχο με το Kia Stinger, το οποίο αναμένεται στην Ελλάδα και μπορείτε να δείτε τις τιμές του εδώ) εξαφανίστηκαν από τον καθ’ ύλην αρμόδιο: «το κορυφαίο Hyundai N πήρε επίσημα την έγκριση και μπορείτε να περιμένετε κάτι πολύ κοντά στο στυλ του RM16».
To RM16 Concept είναι το πιο πρόσφατο επίσημο δείγμα γραφής, κάτι που φαίνεται και στο καμουφλάρισμενο πρωτότυπο που κυκλοφορεί εντός και εκτός Nurburging. Διαθέτει τον 2.0λιτρο T-GDI υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα του i30 N στο κέντρο, με την απόδοση να φτάνει τους 300 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και την ροπή τα 383 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Η κίνηση πηγαίνει, φυσικά, στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Δεν είναι σίγουρο αν θα διαθέτει αυτή την μορφή, καθότι οι άνθρωποι του N Division ασχολούνται πυρετωδώς με την εξέλιξη υβριδικών συνόλων. Κάτι που σημαίνει ότι ενδέχεται να συνδυαστεί με ηλεκτροκινητήρα, ανεβάζοντας περαιτέρω τα νούμερα της ιπποδύναμης.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Hyundai Kona 1.0 T-GDi 120 PS
Σχεδιαστικά επίσης η κατάσταση είναι ρευστή. Τα λεγόμενα του Schemera για την συγγένεια με το RM16 δίνουν μια κατεύθυνση, όμως η Hyundai είχε παρουσιάσει κι άλλο ένα πρωτότυπο: το RN30 Concept της κεντρικής φωτό. Το οποίο είχε αφήσει το κοινό «άφωνο», οπότε δεν αποκλείεται το μοντέλο παραγωγής να αντλήσει έμπνευση από αυτό. Όπως και να ‘χει, εμάς μας ενδιαφέρει ότι το πιο αλλοπρόσαλλο -από πλευράς φιλοσοφίας και target group κατασκευαστή- μοντέλο των τελευταίων ετών θα γίνει πραγματικότητα. Επίσης, το γεγονός ότι είναι «στα σκαριά» εκδόσεις Ν των i20 και Kona αποτελεί ένα ακόμα χαρμόσυνο νέο.