Παρότι οι ντίζελ κινητήρες δεν διάγουν τις καλύτερες των ημερών τους, με τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες να απαγορεύουν την κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων οχημάτων η μία μετά την άλλη και τις εταιρίες σιγά-σιγά να στρέφονται στην υβριδική τεχνολογία (με την Porsche να είναι η πιο πρόσφατη, η BMW στηρίζει το πετρέλαιο. Και το κάνει με την πλέον χαρακτηριστική δήλωση.
Δείτε ακόμα: Επίσημη πρώτη για την νέα BMW Σειρά 3
Στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, ένα μέλος του διοικητικού συμβουλίου της βαυαρικής εταιρίας παραχώρησε συνέντευξη σε αυστραλιανό περιοδικό. Ερωτηθείς, λοιπόν, ο Klaus Froehlich για την στάση που θα κρατήσει η BMW σε σχέση με το όλο ζήτημα, ο Γερμανός δεν άφησε καμία αμφιβολία: «θα συνεχίσουμε να επενδύουμε και να εξελίσσουμε τους πετρελαιοκινητήρες. Έχει να προσφέρει πολλά ακόμα η συγκεκριμένη διάταξη. Εξάλλου, γιατί να την εγκαταλείψουμε; Πάνω-κάτω τους καλύτερους ντίζελ της αγοράς διαθέτουμε αυτή τη στιγμή».
Διαβάστε επίσης: SEAT Arosa diesel vs BMW M5 (+video)
Το τελευταίο και διόλου μετριοπαθές σκέλος της δήλωσης του Froehlich, απορρέει από το γεγονός πως οι πετρελαιοκινητήρες της BMW -πάντα κατά τον Γερμανό- εμφανίζουν τις χαμηλότερες τιμές εκπομπές ρύπων στις δοκιμές για την έγκριση τύπου. Δεν είναι ευοίωνα τα πράγματα για όλους τους ντίζελ των Βαυαρών, όμως, καθώς ο τετρατούρμπινος 3λιτρος 6κυλινδρος της M550d xDrive δεν έχει την αναμενόμενη ζήτηση – όπως και όλοι οι ντίζελ αυτού του επιπέδου (χαρακτηριστικό παράδειγμα ο V10 TDI του VAG, που δεν παράγεται πλέον). Η εξωτική διάταξη του μοτέρ προσφέρει 400 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 760 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. καθιστώντας την Μ550d xDrive το πιο δυνατό 6κυλινδρο ντίζελ της αγοράς. Οι πιο «καθημερινοί» πετρελαιοκινητήρες -είτε με 4, είτε με 6 κυλίνδρους, θα συνεχίσουν να εξελίσσονται κανονικά.