Η Mercedes αποφάσισε να συνεργαστεί με την Nissan, προκειμένου να δημιουργήσει το μοναδικό premium pick up της αγοράς. Σχετικά με τους premium ισχυρισμούς εγείρει σημαντικές αντιρρήσεις η VW με το Amarok, αλλά και όσοι επικεντρώνονται στους μηχανικούς δεσμούς που διατηρεί η X-Class με το Navara. Πού να ήξεραν οι Γερμανοί ότι θα μπορούσαν να μπουν στην αγορά νωρίτερα και με ένα αυθεντικό τους μοντέλο…
Ο Mani Kulasooriya, ένας επιχειρηματίας από την Καλιφόρνια που δραστηριοποιείται στον κλάδο της τεχνολογίας, τρέφει μεγάλη εκτίμηση για την Mercedes-AMG G63 6×6. Αλλά το γεγονός ότι είναι πανάκριβη, συν ότι διαθέτει 6 τροχούς, τον αποθάρρυναν από την αγορά της. Βέβαια η φίρμα από την Στουτγκάρδη διαθέτει σε pick-up εκδοχή την G-Class σε κάποιες αγορές, αλλά καθαρά για επαγγελματική χρήση. Ο Kulasooriya ήθελε πολυτέλεια, ήθελε πρεστίζ. Ήθελε την G500 σε αγροτική μορφή. Και έφτασε μέχρι την Ολλανδία για να τα καταφέρει.
Δείτε ακόμα: Αυτή η Mercedes X-Class είναι η «Maybach των αγροτικών»
Η περιπέτεια ξεκίνησε όταν αγόρασε μια μεταχειρισμένη G500 του 2006. Όσο περίεργο κι αν ακουστεί για την «Μέκκα των αγροτικών», στις Η.Π.Α. δεν υπήρχε κάποιος βελτιωτικός οίκος/συνεργείο/εταιρία που να μετατρέπει το «Γκε Βάγκεν» σε pick-up. Στην Ολλανδία, αντίθετα, υπάρχει πολύς κόσμος που ασχολείται με την εν λόγω μετατροπή. Για να πάει το αυτοκίνητο στην χώρα της τουλίπας, ο Mani πλήρωσε 5.000 δολάρια σε μεταφορικά συν το κόστος εκτελωνισμού, καθώς παρότι ευρωπαϊκό μοντέλο, η G500 του ήταν εισαγωγή από Αμερική. Όλα αυτά μόνο και μόνο για να μπει στην χώρα το γερμανικό 4×4.
Μετά ξεκίνησε η «κοπτοραπτική» σε πλαίσιο και αμάξωμα από τον Albert Bouma. Οι ράγες του σασί, οι σωληνώσεις του συστήματος εξαγωγής και ο άξονας μετάδοσεις επιμηκύνθηκαν, ο πίσω άξονας μετατοπίστηκε και η καρότσα συγκολλήθηκε στο σημείο που εδραζόταν το πορτμπαγκάζ. Το συγκεκριμένο κομμάτι μάλιστα προέρχεται από τις δεκαετίες του 70 και του 80, όταν η Mercedes κατασκεύαζε pick-up εκδόσεις της G-Class για διάφορες αεροπορικές εταιρίες της Σκανδιναβίας.
Διαβάστε επίσης: Jeep Gladiator: Το πιο ικανό αγροτικό όλων των εποχών!
Οι αναρτήσεις φυσικά είναι νέες και προσφέρουν αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 8 εκατοστά, ενώ και τα ελαστικά είναι αμιγώς χωμάτινα. Κάτω από το καπό διατηρήθηκε ο ατμοσφαιρικός V8 των 5 λίτρων και 300 ίππων. Το συνολικό κόστος ξεπέρασε τις 140.000 δολάρια, με σχεδόν τις 30 εξ αυτών να δαπανώνται στην γραφειοκρατία, καθώς για να επιστρέψει στις Η.Π.Α. το αυτοκίνητο χρειάστηκε να επαναταξινομηθεί και εκτελωνιστεί, λόγω του ότι θεωρήθηκε διαφορετικό μοντέλο από αυτό που έφυγε!