Λίγες μέρες πριν, η BMW δημοσιοποίησε την πρώτη εικόνα από την τελική μορφή της Σειράς 8 GranCoupe. Άπαντες, όμως, περιμένουν την εμφάνιση της κορυφαίας έκδοσης του βαυαρικού grand tourer. Και ευτυχώς οι διαρροές, δεν αφήνουν κανέναν παραπονεμένο.
Δείτε ακόμα: BMW M2 Competition Heritage Edition: Φόρος τιμής στην 2002 Turbo
Παρμένες προφανώς από κάποια ειδική παρουσίαση σε πελάτες της μάρκας στην Ρωσία, 2 νέες φωτογραφίες φανερώνουν την M8 Competition σε όλο της το ανθρακονημάτινο μεγαλείο! Ακόμα και σε αυτές, οι οποίες είναι φανερό πως αποτελούν screenshot από βίντεο κινητού τηλεφώνου, είναι φανερή η παρουσία των ανθρακονημάτων στην πλειονότητα του αεροδυναμικού πακέτου. Εμπρός splitter, πτερύγια στους αεραγωγούς των φρένων και πλαϊνές ποδιές αποτελούνται από το πανάλαφρο και πανάκριβο υλικό, ενώ το ίδιο ισχύει για την οροφή και τον διαχύτη. Οι ζάντες είναι 20 ιντσών, με τα μετατρόχια να είναι αυξημένα και την ανάρτηση χαμηλωμένη και σφιχτότερη σε σχέση με την M850i xDrive.
Διαβάστε επίσης: «Ξυράφι» η νέα BMW Σειρά 3 στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)
Κάτω από το εντυπωσιακό περιτύλιγμα, ο διτούρμπινος V8 των 4.4 λίτρων φέρεται να αποδίδει 650 ίππους και πάνω από 800 Nm ροπής. Οι Βαυαροί επίσημα δηλώνουν πως τόσο η Competition, όσο και η βασική M8 αποδίδουν πάνω από 600 ίππους, με πηγές μέσα από το M Division να τοποθετούν την δεύτερη στους 625 ίππους -όσοι και στην M5 Competition– και την κορυφαία 8αρα στους 650, καταλαμβάνοντας την κορυφή των μοντέλων Μ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση υπολογίζεται να έρχονται σε λιγότερο από 3,5 δλ. και την τελική να παραμένει κλασικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Κοινό με την M5 θα είναι το σύστημα τετρακίνησης M xDrive, το οποίο μπορεί να μετατρέπει το αυτοκίνητο από AWD σε καθαρόαιμο πισωκίνητο.