Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, ανακοινώθηκαν τα βραβεία International Engine of The Year, στα οποία έχουμε για ακόμη μία φορά τον θρίαμβο της Ferrari. Βλέπετε, η ιταλική μάρκα από το Μαρανέλο, κατάφερε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά να κατακτήσει την κορυφή, με τον V8 twin-turbo κινητήρα της, ο οποίος κέρδισε παράλληλα και τον τίτλο του μοτέρ της 20ετίας.
Δείτε ακόμη: Πως και γιατί ο κινητήρας χάνει απόδοση
Ο V8 3.9 λίτρων ο οποίος τοποθετείται στις 488 GTB, Pista και Spider, είναι ο δεύτερος κινητήρας στην ιστορία των βραβείων κατακτά για τρίτη φορά συνεχόμενα την κορυφή, ενώ για να κερδίσει τον τίτλο του μοτέρ της 20είας, ενώ επικράτησε και στις κατηγορίες «κινητήρας επιδόσεων» και «κινητήρας 3.0 – 4.0 λτ.». Η Ferrari ήταν η μεγάλη νικήτρια και στην κατηγορία άνω των 4.0 λτ. με τον V12 ο οποίος τοποθετείται στην Superfast και πήρε και το βραβείο του «καλύτερου νέου κινητήρα».
Μεγάλη νικήτρια όμως ήταν και η Tesla η οποία κατάφερε να πάρει τα βραβεία «Πράσινος» κινητήρας της χρονιάς» και «καλύτερος ηλεκτρικός κινητήρας» για το μοτέρ της στα Tesla Model S και Model X.
Στις πιο… ταπεινές κατηγορίες, στα μοτέρ κάτω του 1.0 λτ. νικητής ήταν ο κινητήρας της VW 999 κ.εκ. με τρεις κυλίνδρους (Audi A1, Audi Q2, SEAT Ateca, SEAT Leon, SEAT Ibiza, VW Golf,VW Up, VW Polo). Στα μοτέρ από 1.0 έως και 1.4 λτ. κέρδισε ο επίσης τρικύλινδρος 1.2 λτ. τούρμπο κινητήρας του ομίλου PSA (Peugeot 208, Peugeot 308, Citroen C3, Citroen DS3, Citroen C3 Picasso, Citroen C4 Cactus, Citroen C4, Citroen C4 Picasso/ Citroen Grand Picasso, DS4).
Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το ακριβότερο αυτοκίνητο στον πλανήτη
Στην κατηγορία 1.4 έως 1.8 λτ. την τιμητική του είχε το μοτέρ της BMW 1.5 λτ (και αυτό τρικύλινδρο), ενώ από τα 1.8 λτ. έως και τα 2.0 λτ. νικήτρια ήταν η Porsche με τον 2.0 λτ. των Porsche 718 Boxster και Cayman. Η γερμανική μάρκα κέρδισε και την κατηγορία 2.5 έως 3.0 λίτρα με τον 3.0 λτ. εξακύλινδρο των 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S και 911 Carrera GTS. Τέλος, στην κατηγορία από τα 2.0 έως και τα 2.5 λτ. νικητής ήταν ο 2.5 λτ. πεντακύλινδρος κινητήρας της Audi στα Audi RS 3 και ΤΤ RS.