Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καλύτερη εταιρία από την Singer, που να δραστηριοποιείται με τις Porsche. Ακόμα και οι ίδιοι οι Γερμανοί, δεν αποκλείεται να φθονεί τα δημιουργήματα των εφευρετικών Αμερικανών. Ειδικά αυτά που έχουν την τεχνογνωσία μιας εκ των πιο ιστορικών ομάδων της Formula 1 από πίσω.
Η Singer Vehicle Design ασχολείται με την αναβίωση των παλιών, καλών και αερόψυκτων Porsche 911, κατάλληλα προσαρμοσμένες στις σύγχρονες επιταγές. Ως βάση χρησιμοποιεί την 964, όμως από εκεί και πέρα όλα επαφίονται στην δημιουργικότητα μιας ομάδας που εκτείνεται σε Η.Π.Α., Αγγλία και Γερμανία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η «κορωνίδα» της φίρμας, ονόματι DLS (εκ του Dynamics and Lightweighting Study). Εμφανισιακά παραπέμπει στην 911 RSR 2.8 του 1973, ενώ όπως είπαμε βασίζεται στην 964 του 1990. Κάπου εδώ, ωστόσο, τελειώνει το ρετρό και αρχίζει το σύγχρονο.
Δείτε ακόμα: Porsche 993 + 500.000 ευρώ = Gunther 400R
Η ανάρτηση έχει κατασκευαστεί και ρυθμιστεί από την Williams Advanced Engineering, το τμήμα εφαρμοσμένης μηχανολογίας της Williams F1 Team. Το ίδιο συμβαίνει και με τα κεραμικά φρένα, την αεροδυναμική μελέτη, την σχεδίαση του αμαξώματος, την διαμόρφωση αλλά και την κατασκευή του κινητήρα. Ενός κινητήρα γεμάτου ιστορία, καθώς στην εξέλιξή του έλαβε μέρος ο Hans Mezger – ο μυθικός Γερμανός μηχανικός, που είναι υπεύθυνος για μερικά από τα καλύτερα αερόψυκτα μοτέρ που έχουν τοποθετηθεί σε Porsche, όντας παράλληλα επικεφαλής του τμήματος κινητήρων της αγωνιστικής ομάδας που συμμετείχε στο Le Mans επί δεκαετίες.
Διαβάστε επίσης: Ρεκόρ όλων των εποχών η Porsche στο Nurburgring (+video)
Η απόδοση βρίσκεται στους 500 ίππους, από 4 αερόψυκτα και ατμοσφαιρικά λίτρα, τα οποία δεν έχουν κανένα πρόβλημα να περιστρέφουν τα 6 εν σειρά τοποθετημένα έμβολα μέχρι τις 9.000 στροφές. Το κιβώτιο είναι ένα παραδοσιακό χειροκίνητο 6αρι, ενώ και η κίνηση καταλήγει εξίσου πατροπαράδοτα στους πίσω τροχούς. Χάρις στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στο αμάξωμα και το εσωτερικό, το βάρος διατηρείται στα μόλις 990 κιλά και παράγει την εντυπωσιακή αναλογία ισχύος/βάρους των 1,8 κιλών ανά ίππο. Επιδόσεις δεν έχουν ανακοινωθεί, όμως η Singer χαρακτηρίζει την DLS ως hypercar.
Η τιμή της, πάντως, ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό. Η όλη αποκλειστικότητα της κατασκευής (εκτός των ανωτέρω, τα ελαστικά είναι ειδικά σχεδιασμένα από την Michelin και οι ζάντες από την BBS, μιμούμενες τις αυθεντικές Fuchs) έχει ένα τίμημα, το οποίο τοποθετείται στα 2 εκατομμύρια ευρώ! Η Singer δηλώνει πως «ήταν ό,τι οικονομικότερο μπορούσαμε να κάνουμε, δεδομένης της τρέλας που περικλείει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο», ενώ η παραγωγή θα περιοριστεί στα 75 κομμάτια.