H γερμανική εταιρία παρουσίασε στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Σάο Πάολο την νέα της πρόταση στην κατηγορία των pickup αυτοκινήτων, η οποία προσανατολίζεται περισσότερο στην ψυχαγωγία παρά την εργασία. Το Tarok Concept λογίζεται ως το μικρό και πιο lifestyle «αδερφάκι» του Amarok, με έμφαση στον ιδιαίτερο χαρακτήρα και την ξεχωριστή εμφάνιση.
Δείτε ακόμα: Ιδού το νέο και μικρότερο SUV VW T-Cross
Για αρχή έχουμε την οροφή, η οποία διαθέτει ένα πανοραμικό άνοιγμα και παραπέμπει στα διασκεδαστικά κάμπριο και ημι-κάμπριο SUV (στο στυλ του πρώτου Suzuki Vitara, για παράδειγμα) της δεκαετίας του 90. Οι προβολείς, αντίθετα, στοχεύουν στην φουτουριστική προσέγγιση με την ενιαία διάταξη, με τις δυο φωτιζόμενες γρίλιες να ενώνουν τα δυο φανάρια και να πλαισιώνουν το σήμα της VW στο κέντρο της μάσκας. Tα φώτα ομίχλης, που εξυπηρετούν και τον φωτισμό ημέρας με μικρότερη ένταση, επίσης εντυπωσιάζουν στα άκρα του προφυλακτήρα, ενώ το ανάγλυφο «TAROK» στο μέσον του προσδίδει την απαραίτητη σκληροτράχηλη νότα. Η οποία τονίζεται περαιτέρω από τα αμιγώς χωμάτινα ελαστικά της BF Goodrich.
Στο πίσω μέρος η ενιαία αισθητική των φαναριών συνεχίζεται, προσφέροντας με εντελώς διαφορετική άποψη σε σχέση με τα κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα που αποτελούν τον κανόνα στην κατηγορία των αγροτικών. Στο ίδιο επίπεδο διαφορετικότητας κινείται και η καρότσα, η οποία είναι ενσωματωμένη στο πλαίσιο και αποτελεί συνέχεια της καμπίνας των επιβατών. Φανταστείτε ένα SUV, δηλαδή, στο οποίο αφαιρείται η οροφή πάνω από τον χώρο αποσκευών και ο τελευταίος διαχωρίζεται από το εσωτερικό. Δεν είναι αποκλεισμένος, όμως, καθώς με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνεται η χωρητικότητά του. Όπως συμβαίνει με τον χώρο φόρτωσης του Tarok, ο οποίος με τα καθίσματα κάτω μπορεί να φτάσει τον 1 τόνο ωφέλιμου φορτίου (στον μέσο όρο της κατηγορίας, δηλαδή).
Διαβάστε επίσης: H VW ανοικτή σε συνεργασία με τη Ford
Στα μηχανικά μέρη συναντάμε τον πασπαρτού του VAG, που δεν είναι άλλος από την πλατφόρμα MQB. Κάτω από το καπό συναντάμε τον εξίσου διαδεδομένο 1.4 TSI των 150 ίππων σε συνεργία με το 7αρι DSG, ενώ η έκδοση παραγωγής θα προσφέρει και την επιλογή του 2λιτρου TDI με την ίδια ιπποδύναμη. Αν και Concept, οι ιθύνοντες της VW δηλώνουν πως η τελική μορφή του Tarok δεν θα απέχει ιδιαίτερα. Ενδεχομένως να μην περάσουν στην γραμμή παραγωγής τα εμπρός ενιαία φώτα και τα χωμάτινα ελαστικά, αλλά η ηλιοροφή και η ενιαία καμπίνα με τον χώρο φόρτωσης θα είναι παρόντα. Και θα είναι παγκόσμιο προνόμιο, καθώς το Tarok θα διατεθεί σε πολλές αγορές ανά τον κόσμο, αρχής γενομένης από την Βραζιλία. Οι υπόλοιποι προορισμοί δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστοί, αλλά Ευρώπη και Βόρειος Αμερική είναι «κλειδωμένες». Το ντεμπούτο του αναμένεται κάπου στα μέσα του επόμενου έτους.