Πριν λίγους μήνες σας είχαμε αποκαλύψει τις -τότε- πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου VW Passat για την αγορά της Κίνας. Σήμερα το αειθαλές μεσαίο σεντάν πραγματοποιεί την επίσημη πρεμιέρα του στην ασιατική χώρα, με τις αλλαγές για την ευρωπαϊκή αγορά να αναμένονται ελάχιστες.
Δείτε ακόμα: Αυτό είναι το ταχύτερο VW Arteon στον κόσμο (+video)
Για τους Κινέζους το Passat είναι η πιο δημοφιλής επιλογή στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών, καθώς κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της κοινοπραξίας Shangai-Volkswagen. Γενικότερα η Κίνα δείχνει μεγάλη αγάπη για τα τετράθυρα μοντέλα, ούσα ένα από τα τελευταία «οχυρά» των σεντάν, με τους κατασκευαστές να δείχνουν την δέουσα προσοχή στην κάλυψη των αναγκών της. Το γερμανικό best seller αποκτά περισσότερο premium αισθητική, με την υιοθέτηση της μάσκας του Arteon μπροστά και τα φαρδύτερα φωτιστικά σώματα πίσω που «αγκαλιάζουν» τα φτερά (και θυμίζουν αρκετά αυτά του τελευταίου Passat CC), να είναι οι πλέον ορατές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η αναγραφή του ονόματος «Passat» ανάμεσά τους και στο κέντρο της πόρτας του πόρτμπαγκαζ, δίνει και αυτή με τη σειρά της την πολυπόθητη ακριβή εσάνς. Οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, τέλος, συμπληρώνουν το αισθητικό φρεσκάρισμα.
Κατά τα λοιπά οι Γερμανοί δεν θέλησαν να πειράξουν την επιτυχημένη συνταγή των μηχανικών μερών, πέραν μιας αντικατάστασης μοτέρ. Ο 1.4 TSI των 125 και 150 ίππων αποχαιρετά το μηχανοστάσιο του μεσαίου VW, με τον 1.5 TSI των 130 και επίσης 150 ίππων να παίρνει τη θέση του. Πέραν αυτών, και κάποιων μικροβελτιώσεων στην ηχομόνωση και την ποιότητα κύλισης που υπόσχονται οι μηχανικοί της φίρμας από το Βόλφσμπουργκ, το Passat παραμένει ίδιο και απαράλλαχτο. Κάτι που ισχύει σε γενικές γραμμές και για το εσωτερικό του, το οποίο εμφανίζει μικρές αλλαγές στις επενδύσεις των καθισμάτων και τα γραφικά της οθόνης αφής που ελέγχει το σύστημα πολυμέσων.
Διαβάστε επίσης: Νέα μέθοδος κλοπής: Ανοίγουν τα αυτοκίνητα σαν… κονσέρβες.
Στα μέρη μας αναμένεται να έρθει στις αρχές του επόμενου έτους, έχοντας ελάχιστες αλλαγές σε σχέση με το κινεζικό μοντέλο.