Όλες τις λεπτομέρειες και νέες φωτογραφίες έδωσε στη δημοσιότητα η Toyota για το ανανεωμένο C–HR, το οποίο θα δούμε από κοντά και θα οδηγήσουμε στην Πορτογαλία, στις 11-12 Νοεμβρίου.
Δείτε ακόμη: Toyota Corolla Hybrid καίει και οινόπνευμα
Οι αλλαγές που έχουν γίνει αφορούν τον σχεδιασμό, την αναβάθμιση της τεχνολογίας και την προσθήκη νέου κινητήρα. Εξωτερικά, το ανανεωμένο C–HR διακρίνεται από τα νέου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα, μάσκα και προφυλακτήρα, ενώ και στο πίσω μέρος συναντάμε ανασχεδιασμένα φώτα και νέο προφυλακτήρα.
Στο εσωτερικό υπάρχει νέα οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 8 ιντσών και με κουμπιά για καλύτερη εργονομία. Επίσης, η ποιότητα αναβαθμίστηκε, μέσω της χρήσης μαλακών υλικών στις πόρτες και τα εμπρός καθίσματα προσφέρουν καλύτερη στήριξη.
Δείτε ακόμη: «Έσκασε» το νέο σπορ Toyota Yaris GR-4
Σε επίπεδο κινητήρων, ο υβριδικός των 1.8 λτ. και ο 1.2Τ παραμένουν ως έχουν, όμως προστέθηκε ο ισχυρότερος Hybrid Dynamic Force. Το εν λόγω σύνολο συνδυάζει ένα 4κύλινδρο, άμεσου ψεκασμού μοτέρ βενζίνης 2.0 λτ. Dual VVT–i ισχύος 152 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 190 Nm μεταξύ 4.400-5.200 σ.α.λ. και ένα ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 80 ίππων και 202 Nm ροπής. Από πλευράς επιδόσεων, ο κινητήρας των 184 ίππων συνδυαστικής ισχύος, προσφέρει επιτάχυνση στο βάρους 1.485 κιλών αμάξωμα από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ. και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 5,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 (με WLTP) είναι 118-119 γρ./χλμ. (από 115,64 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Δείτε ακόμη: Toyota: Αντι-οικολογικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα!
Το C–HR 1.8 λτ. Hybrid αποδίδει 122 ίππους, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ., η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 4,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 109-110 γρ./χλμ. Το 1.2Τ των 116 ίππων φτάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ., η τελική του αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα, η κατανάλωση είναι 6,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 154-155 γρ./χλμ.
Δείτε ακόμη: Νέο μικρό SUV Toyota Raize 1.0 λτ. turbo 4×4