Ένα όνομα θρύλος έρχεται ξανά στο προσκήνιο, έπειτα από 17 χρόνια! Η νέα Toyota Supra έπειτα από πλήθος διαρροών, μας συστήθηκε με κάθε επισημότητα στην έναρξη της έκθεσης αυτοκινήτου του Detroit, όπου μας το παρουσίασε ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, παρουσίασε την 5η γενιά Supra.
Αρχικά η Toyota πριν 5 χρόνια μας είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο FT-1 Concept κι έκτοτε οι Ιάπωνες φρόντιζαν να μας εξάπτουν την φαντασία κάθε λίγο και λιγάκι, με άλλοτε μικρότερες κι άλλοτε μεγαλύτερες διαρροές για το θρυλικό τους μοντέλο, τη Supra. Όμως το πλήρωμα του χρόνου, έφτασε και προ ολίγων λεπτών η νέα Toyota Supra συστήθηκε εκ νέου στους θαυμαστές της σε όλο τον κόσμο. Η νέα Supra έχει εξελιχθεί από κοινού με την BMW Z4, με τους ιθύνοντες της Toyota να αναφέρουν ότι είναι ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο με ιδανική κατανομή βάρους, όντας παράλληλα και το πρώτο μοντέλο που έχει εξελιχθεί από την Toyota Gazoo Racing.
Δείτε ακόμη: Η εξέλιξη της Toyota Supra από το 1978 έως σήμερα (+video)
Στο σχεδιαστικό κομμάτι, η νέα Toyota Supra διαθέτει μια αρκετά επιθετική εμφάνιση. Στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζει με το μακρύ και καμπύλο καπό, όπου σημείο αναφοράς είναι το έντονα μυώδες και χαμηλό ρύγχος. Τα LED φωτιστικά σώματα έχουν παραλληλόγραμμο σχήμα, όπου ο σπορ χαρακτήρας του νέου μοντέλου τονίζεται από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στο κατώτερο μέρος του εμπρός προφυλακτήρα. Οι δυναμικές γραμμές όμως συνεχίζονται και στο πλάι του αμαξώματος χάρη στα τονισμένα φτερά, ενώ πίσω διακρίνεται η αεροτομή που αποτελεί προέκταση του πίσω καπό, οι δυο απολήξεις του συστήματος εξαγωγής. Highlight όμως είναι το κεντρικά τοποθετημένο φως ομίχλης που θυμίζει F1.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η minimal ιαπωνική αισθητική, όπου παρά την κοινή εξέλιξη με την Ζ4, το ταμπλό είναι διαφορετικό. Σαφώς και υπάρχουν κοινά σημεία όπως τα χειριστήρια, αλλά κι όλο το πάνελ που ελέγχει τον κλιματισμό, ενώ οι αεραγωγοί είναι ευθυγραμμισμένοι μεταξύ τους και ενώνονται με μια διακοσμητική γραμμή αλουμινίου. Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας, ξεχωρίζει η οθόνη του συστήματος infotainment, 8,8 ιντσών.
Διαβάστε επίσης: Άψογη Toyota Supra πωλήθηκε για απίστευτα λεφτά!
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα της Toyota Supra για τα οποία δεν είχαν διαρρεύσει πολλά στοιχεία, συναντάμε (για αρχή τουλάχιστον) μόνο τον 3λιτρο, 6κυλινδρο και υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με απόδοση 340 ίππων (47 ίππους λιγότερους από την BMW Z4 M40i) και 500 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων (οι αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν και μέσω paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Η Toyota ανακοίνωσε πως η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 4,3 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Νούμερα που καθιστούν τη Supra, ως το γρηγορότερο Toyota παραγωγής. Το στήσιμο του αυτοκινήτου πάντως αναμένεται να είναι εξαιρετικό, μιας και έχει κατανομή βάρους 50:50. H νέα Supra έχει μήκος 4.382 χλστ, πλάτος 1.854 χλστ, ύψος 1.293 χλστ, ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.469 χλστ.
H ενεργή ανάρτηση (με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) φέρει μέρη αλουμινίου για μείωση της μη αναρτώμενης μάζας, καθώς και δυο διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, Normal και Sport. Κερασάκι στην τούρτα οι τροχοί των 19 ιντσών, με διαφορετικό πλάτος πίσω (275/35) από ότι εμπρός (255/35), τα 4πίστονα φρένα της Brembo, καθώς και το ενεργό διαφορικό, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί από μηδέν έως 100% πλήρες κλείδωμα. Για την ενεργητική ασφάλεια του μοντέλου φροντίζει το Supra Safety+ το οποίο ενσωματώνει συστήματα όπως: σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, αισθητήρες παρκαρίσματος για αυτόνομο φρενάρισμα, σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων κ.α
To μοντέλο θα διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού Active και Premium με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν το καλοκαίρι του 2019.