Υπάρχουν αγροτικά γρήγορα, αγροτικά 6τροχα, αγροτικά γρήγορα και 6τροχα. Και υπάρχει το RAM Heavy Duty. Τι είναι αυτό;
Ένα αυτοκίνητο που απολύτως οριακά εμπίπτει στον ανωτέρω χαρακτηρισμό, καθώς βάσει δυνατοτήτων και τεχνικών χαρακτηριστικών περισσότερο σε…τράκτορα παραπέμπει. Ξεκινάμε από τον V8 πετρελαιοκινητήρα Cummins των 6.7 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 400 ίππους και 1.456 Nm ροπής! Σωστά διαβάζετε. Το κορυφαίο RAM προσφέρει στην διάθεση του οδηγού σχεδόν 1.500 Nm ροπής, μόλις από τις 1.700 σ.α.λ. Το ωφέλιμο φορτίο της καρότσας αγγίζει τους 3,5 τόνους (3.484 κιλά), κάτι που καθιστά το δεύτερο ζευγάρι πίσω τροχών κάτι παραπάνω από στοιχείο του έξτρα εξοπλισμού.
Δείτε ακόμα: Χώρισε και «μπούκαρε» με το Ram του σε σούπερ μάρκετ (+video)
Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό όλων, ωστόσο, (περισσότερο και από την ροπή-Λεβιάθαν) είναι η δυνατότητα ρυμούλκησης του RAM 3500 Heavy Duty. Ούτε λίγο ούτε πολύ, το αμερικανικό pickup μπορεί να τραβήξει 16 τόνους – ή για να το θέσουμε πιο φαντασμαγορικά (και ακριβέστερα) 15.921 κιλά! Με δυο λόγια το Heavy Duty μπορεί να τραβήξει ολόκληρο λυόμενο σπίτι 50 τετραγωνικών μέτρων!
Προκειμένου να μην δημιουργούνται προβλήματα με την μακροζωΐα της πίσω ανάρτησης, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά μαγνηροροϊκά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, τα οποία φροντίζουν να διατηρούν σταθερό το ύψος ανεξάρτητα του βάρους που κουβαλάει ο χώρος φόρτωσης (αρκεί πάντα να είναι εντός προβλεπόμενων ορίων). Η κίνηση μεταδίδεται είτε στους πίσω είτε στους τέσσερις (ή έξι) τροχούς, μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης, ενώ το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 ταχυτήτων.
Διαβάστε επίσης: Τι ισχύει για την αγορά αγροτικού οχήματος;
Για τους λιγότερο απαιτητικούς υπάρχει έκδοση με 370 ίππους και «μόλις» 1.152 Nm ροπής, η οποία συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.