Σε συνέχεια της προ 8μήνου παρουσίασης του ανανεωμένου TT, η Audi παρουσίασε σήμερα την αναβαθμισμένη μορφή της κορυφαίας του έκδοσης.
Εμφανισιακά θα πρέπει κανείς να είναι εργαζόμενος της Audi για να παρατηρήσει τις αλλαγές. Οι Γερμανοί αναφέρουν μεγαλύτερα κενά στις «κυψέλες» του χωροδικτυόματος στην μάσκα, οι οποίες κάνουν πιο επιθετική την εμφάνιση και πιο αποτελεσματική την ψύξη του κινητήρα. Πίσω από αυτές συναντάμε 2 παραπάνω ψυγεία, επίσης προς όφελος της «δροσιάς» του 2.5αρη TFSI. Οι αισθητικές διαφοροποιήσεις συνεχίζονται με την μορφή της προσθήκης του χρώματος Kyalami Green, αποκλειστικά για το κορυφαίο ΤΤ, και τους προβολείς LED – οι οποίοι προαιρετικά μπορούν γίνουν Matrix LED.
Δείτε ακόμα: Βελτιωμένο Audi TT RS κάνει το R8 να ζηλεύει (+video)
Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα επίσης μπορούν αποκτήσουν μορφή OLED, όμως η βασικότερη αλλαγή αφορά στην νέα αεροτομή. Ελαφρώς μεγαλύτερο από πριν και με έντονα ακροπτερύγια, το νέο spoiler αυξάνει την αεροδυναμική ισορροπία της ουράς και κατανέμει πιο ομοιόμορφα τα παραγόμενα κάθετα φορτία – και, φυσικά, προσδίδει πιο αγωνιστικό look στο TT RS.
Κάτω από το καπό ο 2.5 TFSI κρίθηκε άκρως δυνατός, οπότε οι 400 ίπποι και τα 480 Nm ροπής παρέμειναν ως είχαν. Η ισχύς του -για 9η σερί χρονιά- «Διεθνούς Κινητήρα της Χρονιάς» μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς μέσω του 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη S-Tronic και του φημισμένου συστήματος quattro. Οι επιδόσεις που χαρίζει ο παραπάνω συνδυασμός είναι επιπέδου supercar, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να αποτελούν παρελθόν με το πέρας 3,6 δλ. και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά είτε στα 250, είτε στα 280 χλμ./ώρα. Προαιρετικά διατίθεται η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Αudi Magnetic Ride.
Διαβάστε επίσης: Aπίστευτη μετατροπή Skoda Octavia RS σε Audi RS 3!
Στην Γερμανία, το ΤΤ RS ξεκινά από τις 67.000 ευρώ και το Roadster από τις 70.500 ευρώ.