Αρχικά η Nissan παρουσίασε το GT-R50 ως ένα μοναδικό μοντέλο, με το οποίο γιόρτασε τα 50 χρόνια του αλλά και τον μισό αιώνα ζωής της Italdesign. Μετά από λίγο όμως ανακοίνωσε πως τελικά το αυτοκίνητο θα οδηγηθεί στην παραγωγή, για να έρθει σήμερα και να μας φανερώσει την τελική μορφή του επετειακού «Godzilla»!
Αυτή είναι η τελική μορφή του αυτοκινήτου, η οποία παρουσιάζεται σχεδόν αμετάβλητη από το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2018, στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood. Είναι βασισμένο στο Nissan GT-R Nismo και χαρακτηρίζεται από την πολύ πιο επιθετική εμφάνιση, το εντελώς διαφορετικό εμπρός μέρος, τον αντίστοιχο ανασχεδιασμό του πίσω, την χαμηλότερη οροφή και την τεράστια αεροτομή. Το πρώτο εμπορικά διαθέσιμο μοντέλο του Nissan GT-R50 από την Italdesign, θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο, πριν από την έναρξη των παραδόσεων του αυτοκινήτου περιορισμένης έκδοσης, στα τέλη του 2020.
Δείτε ακόμα: Έτσι κατασκευάζεται στο χέρι το Nissan GT-R50 (+video)
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι πιο συγκρατημένες, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υπάρχουν διακοσμητικά από ανθρακονήματα στην κεντρική κονσόλα, τον πίνακα οργάνων και τις επενδύσεις των θυρών. Μαύρο δέρμα και alcantara χρησιμοποιούνται στα καθίσματα, ενώ οι επενδύσεις στο ταμπλό, τις πόρτες και τους διακόπτες ακολουθούν τον εξωτερικό χρωματισμό. Από ανθρακονήματα είναι κατασκευασμένος ο αφαλός του flat-bottom τιμονιού, όπως και οι ακτίνες του, ενώ η στεφάνη είναι επίσης ντυμένη με alcantara.
Στα των μηχανικών μερών, ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 των 3.8 λίτρων αποδίδει 720 ίππους και 780 Nm ροπής, με τους Ιάπωνες μηχανικούς να αυξάνουν την απόδοση κατά 100 άλογα και 130 Nm σε σχέση με το Nismo GT-R. Επιδόσεις δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά με δεδομένο πως ο εργοστασιακά βελτιωμένος «Godzilla» επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και δεν σταματά πριν τα 315 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας, το GT-R50 αναμένεται να είναι δεδομένα ταχύτερο.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το Nissan GT-R στην Ελλάδα;
Το μόνο σίγουρο είναι πως πρόκειται για ασύγκριτα ακριβότερη επιλογή. Καθένα από τα 50 δημιουργήματα της Italdesign -εκ των οποίων τα περισσότερα έχουν ήδη πωληθεί- κοστολογείται στις 990.000 ευρώ προ φόρων! Που σημαίνει ότι για να το αποκτήσει κάποιος θα κληθεί να καταβάλλει αντίτιμο μεγαλύτερο από αυτό που ζητούσε η Ferrari για την κορυφαία LaFerrari όταν ήταν καινούργια! Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το 2019 και θα συνεχιστούν μέχρι το 2020.
ν.