Tο προαναγγελθέν τέλος της κορυφαίας Mercedes S-Class υλοποιείται με την Final Edition, την δεύτερη αποχαιρετιστήρια έκδοση που φέρνει η φίρμα από την Στουτγκάρδη στη Γενεύη, μετά το «αντίο» της SLC/SLK.
Ο V12 κάτω από το καπό της Mercedes-AMG S65 Final Edition εκτός από την γκάμα της ναυαρχίδας, αποχαιρετά ολόκληρο το line-up της Mercedes, καθώς ο πληθωρικός διτούρμπινος 12κύλινδρος των 6 λίτρων αποσύρεται. Βέβαια θα συνεχίσει την πορεία του κάτω από τα καπό των Maybach, όμως τυπικά είναι η τελευταία του παρουσία με το «Αστέρι». Η απόδοση βρίσκεται στα 630 άλογα μεταξύ 4.800-5.400 σ.α.λ. και τα 1.000 Nm ροπής μεταξύ 2.300-4.300 σ.α.λ! Το 7αρι αυτόματο κιβώτιο G-TRONIC είναι το μόνο που αντέχει την διαχείριση του τεράστιου ποσού της ροπής και την αναθέτει αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, καθώς το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC πολύ απλά δεν χωράει!
Δείτε ακόμα: Nέα Mercedes-AMG GLE 53 με ηλεκτρικό τούρμπο (+video)
Οι επιδόσεις που χαρίζει στην λιμουζίνα των 2.250 κιλών είναι επιπέδου supercar, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 4,1 δλ. και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 300 χλμ./ώρα αν επιλεγεί το AMG Driver’s Package, ενώ μπορεί να ξεπεράσει τα 330 χλμ./ώρα σε περίπτωση που καταργηθεί ο ηλεκτρονικός περιοριστής (δεν προσφέρεται τέτοια επιλογή από την Mercedes, αλλά στην Γερμανία -και όχι μόνο- «χρυσές δουλειές» κάνουν τα αντίστοιχα προγράμματα).
Διαβάστε επίσης: Μεγαλειώδης η νέα Mercedes SL Grand Edition
Εμφανισιακά καθεμιά από τις 130 S65 Final Edition ξεχωρίζει χάρις στο «Obsidian Black» χρώμα και τις ζάντες στο χρώμα του χαλκού, καθώς επίσης τις ιδίου χρώματος πινελιές στο εσωτερικό περίγραμμα των αεραγωγών του προφυλακτήρα, των μαρσπιέ και του διαχύτη.