Δεν είναι δικά μας λόγια, αλλά της ίδιας της Jeep, η οποία μετά από σειρά διαρροών και κατασκοπευτικών φωτογραφιών παρουσίασε την pick-up εκδοχή του Wrangler. Και όπως διαπιστώσατε από τον τίτλο, είναι ιδιαίτερα υπερήφανη για αυτό.
Το Gladiator, όπως ονομάζεται, βασίζεται σε μια μεταποιημένη μορφή της πλατφόρμας του εμβληματικού 4×4, στοχεύοντας εξ ολοκλήρου στην αποτελεσματικότητα εκτός δρόμου και την προσπέλαση εμποδίων, ακόμα και με την καρότσα φορτωμένη. Το πλαίσιο είναι τύπου σκάλας και ενισχυμένο σε σχέση με το Wrangler, ενώ στο αμάξωμα έχει χρησιμοποιηθεί αλουμίνιο σε πολλά μέρη (φτερά, καπό, πλαίσιο παρμπρίζ, πόρτες και πορτάκι καρότσας) προκειμένου να μην ξεφύγει το βάρος. Kάτι που αποδεικνύεται εξαιρετικά δύσκολο, καθότι ακόμα και έπειτα από την «διατροφή» αλουμινίου, η ζυγαριά σταματά στα 2.109 κιλά.
Δείτε ακόμα: Τι ισχύει τελικά για την αγορά αγροτικού;
Κάτι απολύτως λογικό, αν αναλογιστεί κανείς πως το αγροτικό Wrangler είναι πολύ μεγαλύτερο από το ήδη «θρεμμένο» 5θυρο. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 79 ολόκληρα εκατοστά, φτάνοντας σχεδόν τα 5,2 μέτρα (5.181 χλστ.). Από αυτά, τα 50 έχουν πάει στο μεταξόνιο το οποίο πλέον βρίσκεται στα 3.480 χλστ. Η καρότσα ανέρχεται στα 152,4 εκατοστά, είναι κατασκευασμένη από χάλυβα και το ωφέλιμο φορτίο της φτάνει τα 726 κιλά.
Κάτω από το καπό προς το παρόν συναντάμε μόνο τον ατμοσφαιρικό Pentastar V6 των 3,6 λίτρων με απόδοση 285 ίππων και 353 Nm ροπής, ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί είτε με ένα κλασικό 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με ένα 8αρι αυτόματο. Στην συνέχεια θα προστεθεί ο 3λιτρος ντίζελ CRD των 260 ίππων και 600 Nm ροπής, εξοπλισμένος αποκλειστικά με το 8αρι αυτόματο.
Διαβάστε επίσης: Αγροτικό τραβάει 5 τόνους και επιταχύνει σαν Ferrari!
Για την ανυπέρβλητη ικανότητα και αποτελεσματικότητα εκτός δρόμου, φροντίζει ο συρφετός τεχνολογιών της Jeep. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω δυο προσφερόμενων συστημάτων τετρακίνησης. Oι εκδόσεις Sport και Overland έχουν transfer case δυο ταχυτήτων με σχέση μετάδοσης 2.72:1, ενώ η πιο σκληροπυρηνική Rubicon διαθέτει το Rock-Trac 4×4 με λειτουργία 4LO, στην οποία το «κοντό» κιβώτιο έχει ακόμα πιο σφιχτή σχέση μετάδοσης στο 4:1, ενώ και η ανάρτηση έχει αυξημένες διαδρομές συνοδεία ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αντιστρεπτικών. Όλα τα ανωτέρω οδηγούν σε μια εντυπωσιακή γωνία προσέγγισης 43,6 μοιρών, με αυτήν της διαφυγής να βρίσκεται στις 26 και της ράμπας στις 20,3 μοίρες, ενώ το Gladiator μπορεί ακόμα να ρυμουλκήσει έως και 3.450 κιλά.
Παρά το «πολεμικό» του χαρακτήρα, στο εσωτερικό οι επιβάτες απολαμβάνουν την τελευταία λέξη της σύγχρονης τάσης. Το προηγμένο σύστημα πολυμέσων Uconnect ενσωματώνει λειτουργίες Android Auto και Apple CarPlay, με την οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα να κυμαίνεται από 7 μέχρι 8,4 ίντσες ανάλογα την έκδοση. Η οθόνη δεν λείπει ούτε από τον πίνακα οργάνων, ο οποίος διαθέτει ανάμεσα στα κυκλικά όργανα ενημέρωση 3,5 ή 7 ιντσών.
Οι πωλήσεις στην Αμερική αναμένεται να ξεκινήσουν στο πρώτο τρίμηνο του 2019, με την Ευρώπη να ακολουθεί λίγους μήνες αργότερα.