Η Honda ανακοίνωσε νέα στοιχεία σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές του νέου Jazz, το οποίο είναι αποκλειστικά υβριδικό και συνδυάζει τη χαμηλή κατανάλωση με μεγάλη πρακτικότητα. Το λανσάρισμά του στην Ευρώπη θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι, ενώ οι τιμές του στη Γερμανία θα ξεκινούν από 22.000 ευρώ (26.250 το Crosstar).
Δείτε ακόμη: Σας αρέσει το νέο μπλε Honda Civic Type R;
Το νέο υβριδικό σύστημα e:HEV αποτελείται από δύο μικρούς ηλεκτροκινητήρες, ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.5 λτ. i-VTEC, μια μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σταθερής μετάδοσης. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 109 ίππους και τα 253 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ. και τελική ταχύτητα 175 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση είναι 4,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 102 γρ./χλμ. ή 4,8 λτ./100 χλμ. και 110 γρ./χλμ. (WLTP) για το Jazz Crosstar.
Δείτε ακόμη: Το Honda e κοντράρει το Civic 1.5 λτ. 182 PS
Το e:HEV περιλαμβάνει τρεις επιλογές:
EV Drive: η μπαταρία ιόντων λιθίου δίνει ισχύ απευθείας στον ηλεκτροκινητήρα.
Hybrid Drive: ο κινητήρας τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος με την σειρά του τροφοδοτεί το ηλεκτρικό μοτέρ.
Engine Drive: O βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη ασφάλισης.
Δείτε ακόμη: Τουρκικό Honda Civic Sedan «Type R»
Στις αστικές συνθήκες η μέγιστη δυνατή οικονομία σε καύσιμο επιτυγχάνεται με τις επιλογές EV Drive και Hybrid Drive, ενώ για τους αυτοκινητόδρομους η πιο κατάλληλη είναι η Engine Drive. Επιπλέον, στο Hybrid Drive η πλεονάζουσα ισχύς του βενζινοκινητήρα χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Στο εσωτερικό του Jazz έχει δοθεί (όπως πάντα) έμφαση στους χώρους και στην πρακτικότητα. Τα πίσω Magic Seats υπάρχουν και στο νέο Jazz, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 298 λίτρα και φτάνει έως τα 1.203 λτ. (με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων και έως την οροφή).
Δείτε ακόμη: Ετοιμάζεται Honda e Type R; Λέτε;
Το νέο Jazz εξοπλίζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα ανέσεων, ασφαλείας, συνδεσιμότητας και υποβοήθησης του οδηγού. Για πρώτη φορά εφοδιάζεται στάνταρ με προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου ταχύτητας και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας. Επίσης το σύστημα αυτόνομης πέδησης έχει αναγνώριση πεζών και ποδηλατών. Υπάρχει ακόμη ο προσωπικός βοηθός Honda που ενεργοποιείται λέγοντας: «OK Honda», ακολουθούμενο από το ερώτημα ή την οδηγία.
Δείτε ακόμη: Αναγέννηση του πρώτου Honda Civic Type R (+video)