Για πρώτη φορά στην ιστορία των 55 ετών της Mustang (παρουσιάστηκε το 1964), η Ford επεκτείνει την γκάμα της, με τη Mustang Mach-E. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο, πλήρως ηλεκτρικό SUV με σπορ χαρακτηριστικά.
Δείτε ακόμη: Ford Kuga με τιμή από 21.375 ευρώ και 1% επιτόκιο
Εξωτερικά, η Mustang Mach-E είναι αναγνωρίσιμη ως Mustang, διαθέτοντας πολλά από τα γνωστά στοιχεία ταυτότητας της οικογένειας Mustang, όπως το μακρύ και δυναμικό καπό, η σχεδίαση των ώμων του αμαξώματος, οι επιθετικοί εμπρόσθιοι προβολείς και, το σήμα κατατεθέν, τα πίσω φώτα με τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία.
Στο εσωτερικό, η πρόσβαση γίνεται εύκολα μέσω της τεχνολογίας Phone As A Key Με τη χρήση Bluetooth, το όχημα μπορεί να ανιχνεύει τα smartphone των ιδιοκτητών καθώς πλησιάζουν το όχημα ξεκλειδώνοντας τις πόρτες της Mustang Mach-E και επιτρέποντας την εκκίνηση χωρίς να χρειαστεί να βγάλουν το τηλέφωνό τους από την τσέπη ή να χρησιμοποιήσουν κλειδί.
Δείτε ακόμη: Η Ford δίνει «κοψοχρονιά» το F-150
Το εσωτερικό της Mustang Mach-E ενσαρκώνει ένα μείγμα μοντέρνας σχεδίασης και έξυπνης λειτουργικότητας. Η οθόνη αφής των 15,5 ιντσών του συστήματος SYNC (θυμίζει έντονα Tesla) και η απλή διεπαφή της καταργεί τα περίπλοκα μενού και διευκολύνει την πρόσβαση με λειτουργίες τις οποίες οι χρήστες των smartphone θα βρουν βολικές στη χρήση. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 402 λτ., ενώ υπάρχει ένας ακόμα χώρος αποθήκευσης αντικειμένων 100 λίτρων με σύστημα απορροής υδάτων, για τη μεταφορά βρεγμένου ή λασπωμένου σπορ εξοπλισμού.
Όταν έρθει στην αγορά στα τέλη του 2020, η Mustang Mach-E θα διατίθεται με δύο επιλογές ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας (standard range και extended range) είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς είτε με τετρακίνηση μέσω της χρήσης ηλεκτροκινητήρων σταθερού μαγνήτη. Στην έκδοση extended range και κίνηση στους πίσω τροχούς, η Mustang Mach‑E αναμένεται να εξασφαλίζει με μια φόρτιση ηλεκτρική αυτονομία έως και 600 χλμ., σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Το μοντέλο με την ίδια μπαταρία και κίνηση σε όλους τους τροχούς αναμένεται να αποδίδει ισχύ 337 ίππων και ροπή 565 Nm. Η Ford θα προσφέρει επίσης μία ειδική έκδοση υψηλών επιδόσεων, τη Mustang Mach-E GT με ισχύ 465 ίππων, ροπή 830 Nm και 0 -100 χλμ./ώρα λιγότερο από 5 δλ.
Δείτε ακόμη: Η Ford θέλει να επαναφέρει το Capri
Η Mustang Mach-E διαθέτει τρία προφίλ οδήγησης – τα Whisper, Engage και Unbridles – με το καθένα να προσφέρει διαφορετικά χαρακτηριστικά στη συμπεριφορά του οχήματος. Επίσης, θα διατίθεται με τις νέες, αλουμινένιες δαγκάνες υψηλών επιδόσεων Flexira της Brembo, ενώ η Mustang Mach-E GT εξοπλίζεται επίσης με το σύστημα ανάρτησης MagneRide, μία τεχνολογία προσαρμοζόμενης απόσβεσης.
Η μπαταρία τοποθετείται στο πάτωμα του αυτοκινήτου, ανάμεσα στους δύο άξονες του αυτοκινήτου. Η Ford προσφέρει μία λύση επιτοίχιου φορτιστή (Ford Connected Wallbox) με πέντε φορές μεγαλύτερη ισχύ φόρτισης σε σχέση με μία οικιακή πρίζα. Αυτό σημαίνει μέση αυτονομία 62 χλμ. ανά ώρα φόρτισης στην έκδοση extended-range και κίνηση στους πίσω τροχούς. Το καλώδιο οικιακής φόρτισης της Ford (Home Charge Cable) που περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό του οχήματος, μπορεί να προσφέρει, κατά μέσο όρο, αυτονομία της τάξης των 14 χλμ. ανά ώρα φόρτισης, χρησιμοποιώντας μία κλασική οικιακή ηλεκτρική πρίζα ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS ST-Line
Με μέγιστη ισχύ φόρτισης 150 kW, η Mustang Mach-E στην έκδοση extended-range και κίνηση στους πίσω τροχούς θα μπορεί να αυξήσει την αυτονομία της έως και για 93 χλμ. μέσα σε 10 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος DC. Η Mustang Mach‑E στην έκδοση standard-range υπολογίζεται πως θα μπορεί να φορτίζει την μπαταρία της από το 10 στο 80% σε περίπου 38 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος DC.