Ακολουθώντας μία σειρά από επίσημες αλλά όχι και τόσο αποκαλυπτικές εικόνες, η Fiat παρουσίασε και επισήμως το ανανεωμένο 500X. Πρόκειται για μία αναβάθμιση ουσίας η οποία έχει να επιδείξει τόσο αισθητικές όσο και μηχανολογικές αλλαγές. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.
Δείτε ακόμη: Νέα έκδοση GT Line για τα μοντέλα της Peugeot (+τιμές)
Το αναβαθμισμένο ή ανανεωμένο Fiat 500X αν προτιμάται, έχει να επιδείξει νέα φωτιστικά σώματα εμπρός full LED καθώς και LED πίσω φώτα νέου σχεδιασμού. Ανασχεδιασμένοι όμως είναι και οι προφυλακτήρες του αυτοκινήτου στην έκδοση Urban, ενώ οι εκδόσεις City Cross και Cross έχουν νέα προστατευτικά.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι πιο έντονες, καθώς εκεί έχουμε πλήρη ανασχεδιασμό του ταμπλό και του πίνακα οργάνων ο οποίος συνοδεύεται από οθόνη 3,5 ιντσών, καθώς και νέο τιμόνι. Η Fiat διατείνεται πως οι αλλαγές έχουν κάνει πιο ευανάγνωστο τον πίνακα οργάνων και πιο άνετο και εργονομικό το περιβάλλον για τον οδηγό. Επίσης έχει τοποθετηθεί οθόνη αφής HD 7 ιντσών, ενώ υπάρχουν νέες επενδύσεις, χρωματικοί συνδυασμοί και διακοσμητικά. Φυσικά ο εξοπλισμός άνεσης είναι πλουσιότερος, ενώ ο εξοπλισμός ασφάλειας έχει αποκτήσει όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης.
Οι σημαντικότερες αλλαγές όμως στο ανανεωμένο Fiat 500X βρίσκονται κάτω από το καπό του και αυτό γιατί το ιταλικό μοντέλο είναι το πρώτο Fiat που θα επωφεληθεί από τα νέα μοτέρ (Firefly τα ονομάζει η Fiat) που γνωρίσαμε στο Jeep Renegade. Συγκεκριμένα, το Fiat 500Χ θα εφοδιάζεται με τον 1.0 λτ. τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα που αποδίδει 120 ίππους και 190 Nm ροπής. Αυτός θα συνεργάζεται με 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στον εμπρός άξονα. Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω, θα υπάρχει ο 1.3 λτ. με 150 ίππους και 270 Nm ροπής. Αυτός θα συνεργάζεται με αυτόματο, 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και κίνηση εμπρός. Την γκάμα των βενζινοκινητήρων συμπληρώνει ο 1.6 Ε-Torq των 110 ίππων συνδυαζόμενος με χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση επίσης εμπρός.
Διαβάστε επίσης: Ήρθε το πιο οικονομικό Renault Clio 0.9 TCe 75 hp
Από την άλλη, η οικογένεια των πετρελαιοκινητήρων θα αποτελείται από τρεις κινητήρες MultiJet II προδιαγραφών ρύπων Euro 6/D. Αυτοί είναι 1.3 λτ. 1.6 λτ και 2.0 λτ. με 95, 120 και 150 ίππους αντίστοιχα. Ο μικρότερος διατίθεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο, ο 120άρης με 6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη και ο 150άρης με 9άρι αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.