Το απολύτως αναμενόμενο γίνεται πράξη. Η μαύρη-πορτοκαλί ειδικά διαμορφωμένη Bugatti Chiron που διέλυσε το ρεκόρ ταχύτητας , μπαίνει στην παραγωγή για εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό αντιτύπων!
Η Chiron Super Sport 300+, όπως λέγεται, αποδίδει 1.600 ίππους από τον 8λιτρο τετρατούρμπινο W16 κινητήρα και χρησιμοποιεί ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με μακρύτερες σχέσεις, σε σχέση με την απλή Super Sport. Όπως βλέπουμε οι μετατροπές σε κινητήρα και μετάδοση δεν είναι στην έκταση των φημών (για 2.000 άλογα έκανε λόγο η Hennessey), με την έμφαση να έχει δοθεί στη μεγιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης.
Δείτε ακόμα: Τι καίει και πόσα τέλη πληρώνει η Bugatti Chiron;
Στο εμπρός μέρος συναντάμε νέο splitter και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα με επιπλέον πτερύγια, ενώ τα φτερά φέρουν στρογγυλές εσοχές και μια σχισμή πίσω από τους τροχούς, προς ομαλοποίηση της ροής του αέρα. Η εμφανέστερη διαφορά εντοπίζεται στο πίσω μέρος, το οποίο έχει επιμηκυνθεί κατά 250 χλστ. και επίσης συμβάλλει στην ομαλότερη διέλευση των ριπών του ανέμου, ενώ ο μεγαλύτερος διαχύτης -που επέβαλε την κάθετη τοποθέτηση των εξατμίσεων- φροντίζει για την παροχή κάθετης δύναμης. Το πακέτο συμπληρώνουν οι κατάμαυρες ζάντες, που είναι κατασκευασμένες από μαγνήσιο και περικλείονται από ειδικά εξελιγμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο Michelin Pilot Sport Cup 2.
Ο χρωματικός συνδυασμός παραπέμπει στην Veyron Super Sport, η οποία το 2010 έπιασε ταχύτητα 430,9 χλμ./ώρα και κατέκτησε τον τίτλο του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής στον κόσμο, μέχρι που την ξεπέρασε η Koenigsegg Agera RS (446,97 χλμ./ώρα). Το σουηδικό hypercar μάλιστα παραμένει ο κάτοχος του Ρεκόρ Γκίνες, καθώς η Chiron Super Sport 300+ (εκ των 300+ μιλίων/ώρα της τελικής) μετρήθηκε μόνο προς μια κατεύθυνση. Στην αντίστοιχη μέτρηση πάντως, η Agera RS πέτυχε «μόλις» 457,9 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Έτσι «πιάνεις» 483 χλμ./ώρα σε 1,6 χλμ. (+ video)
Σε αντίθεση με το αυτοκίνητο που σημείωσε το ρεκόρ, η έκδοση παραγωγής έχει συμβατική καμπίνα με δύο καθίσματα. Η Bugatti, βέβαια, προσφέρει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να παραγγείλουν το όχημά τους με roll cage, ενώ παρέχει πρόσβαση στην οβάλ πίστα δοκιμών Ehra-Lessien της Volkswagen, ώστε να δοκιμάσουν με ασφάλεια τις δυνατότητες του καμαριού τους.
Το οποίο, σύμφωνα με βρετανικά Μέσα, κοστολογείται στα 3,5 εκατ. ευρώ και θα παραχθεί σε μόλις 30 αντίτυπα. Εννοείται πως όλα έχουν πωληθεί.