Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες εικόνες του ολοκαίνουργιου Audi Q8, το οποίο αποτελεί την πιο… σπορ εκδοχή στην κορυφή της γκάμας των SUV μοντέλων της, όπως αυτή εκφράζεται μέχρι τώρα με το Q7, στο οποίο και βασίζεται.
Δείτε ακόμη: Νέο high tech Audi Q7 με κατανάλωση από μόλις 1,7 λτ.!
Στο εμπρός μέρος του Audi Q8 κυριαρχεί η μεγάλη μάσκα, η οποία ξεκινά από το καπό και εκτείνεται ως την ποδιά εμπρός, ενώ οι αεραγωγοί και τα φώτα LED μοιάζουν απλώς να τη συνοδεύουν. Στο πίσω μέρος υπάρχει αεροτομή οροφής, τα φώτα ενώνονται από μία «γέφυρα» σε κόκκινο χρώμα, ενώ πιο χαμηλά κυριαρχεί το χρώμιο. Φυσικά, η προτεραιότητα που έχει δοθεί στον σπορ σχεδιασμό, όπως αυτή εκφράζεται και από την γραμμή της οροφής, έχει ελαφρώς θυσιάσει, όπως είναι λογικό και τον διαθέσιμο χώρο για το κεφάλι των επιβατών πίσω. Όσον αφορά στον χώρο αποσκευών αυτός είναι στα 630 λίτρα, ενώ μπορεί να φτάσει τα 1.755 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.
Παρόλα αυτά το παράστημα του μεγάλου SAV είναι εντυπωσιακό, καθώς εκτείνεται σε μήκος 5 μέτρων (4,99 για την ακρίβεια), καταλαμβάνει 2 μέτρα από το πλάτος του δρόμου και προσφέρει ένα μεταξόνιο της τάξης των 3 μέτρων. Το ύψος είναι συγκριτικά χαμηλό, στα 1,71 μέτρα.
Κάτω από το θηριώδες αμάξωμα κρύβεται η τεχνογνωσία της Audi στα συστήματα τετρακίνησης, εκπεφρασμένη από το εμβληματικό σύστημα quattro. Σε κανονικές συνθήκες η κατανομή βρίσκεται στο 40:60 εμπρός-πίσω, δυνητικά όμως μπορεί να στείλει μέχρι και το 100% στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση. Σε συνδυασμό με τα 25,4 εκατοστά της απόστασης από το έδαφος και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ (προαιρετική η αεράναρτηση), το Q8 υπόσχεται πως δεν θα διστάσει σε εκτός δρόμου περιπέτειες.
Στο εσωτερικό του, το Audi Q8 έχει να επιδείξει «καθαρές» γραμμές, αεραγωγούς με γρίλιες που διατρέχουν όλο το ταμπλό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και φυσικά ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων, ενώ το σύστημα κλιματισμού έχει και αυτό τη δική του οθόνη αφής. Τα υλικά σύμφωνα με την Audi είναι κορυφαίας ποιότητας, ενώ ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας θα είναι ότι καλύτερο έχει τεχνολογικά.
Κάτω από το καπό του το Audi Q8 θα έχει μία μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Αρχικά θα υπάρχει ο 3.0 λτ. V6 βενζινοκινητήρας 340 ίππων και ο πετρελαιοκινητήρας 3.0 λτ. σε δύο εκδόσεις με 231 και 286 ίππους. Φυσικά θα ακολουθήσει ήπια υβριδική έκδοση και το κορυφαίο SQ8. Το τελευταίο λογικά θα έχει το ίδιο μοτέρ με το SQ7, οπότε θα το δούμε με τον 4.0 λτ. V8 πετρελαιοκινητήρα των 430 ίππων.
Διαβάστε επίσης: Audi SQ7 TDI vs Alfa Romeo 4C (+video)
Το Audi Q8 θα κατασκευάζεται μαζί με το Q7 στη γραμμή παραγωγής της μάρκας στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, ενώ η εμπορική του καριέρα θα ξεκινήσει επισήμως στην ευρωπαϊκή αγορά το ερχόμενο φθινόπωρο.