Τα γρήγορα Audi κάνουν στροφή στο πετρέλαιο, με τα παραδείγματα των νέων S4, S5, S6, S7 και SQ7 να είναι πρόσφατα. Η γκάμα, όμως, στερείτο αρχηγού. Ο οποίος ήρθε με την μορφή του πληθωρικού SQ8.
Εμφανισιακά το κορυφαίο Q8 δεν διαφέρει ιδιαίτερα από τα 55 TFSI και 45 TDI. H μάσκα είναι βαμμένη σε ασημί χρώμα, όπως και οι καθρέπτες (σήμα-κατατεθέν των S, από το πρώτο S3), ο πίσω προφυλακτήρας φέρει διαχύτη και τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, ενώ οι ζάντες ξεκινάνε από τις 21 ίντσες (19 τα απλά Q8) και μπορούν να φτάσουν στις 22. Από πίσω τους, δε, κρύβονται κεραμικά δισκόφρενα.
Δείτε ακόμα: «Άνεμος» το Audi Q8 στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)
Απαραίτητα τόσο για το κοντρολάρισμα των 2+ τόνων του βάρους, όσο και την χαλιναγώγηση του «ιπποφορβείου» που κρύβεται κάτω από το καπό. Ο 4λιτρος twinturbo V8 TDI αποδίδει 435 ίππους και 900 Nm ροπής, οι οποίοι καταλήγουν φυσικά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και συστήματος τετρακίνησης quattro. Όπως και στο SQ7 που μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται μέσα σε 4,8 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ.ώρα.
Η οικολογική και οικονομική συνείδηση δεν λείπει, καθώς σε χαμηλές ταχύτητες το ένα τούρμπο απενεργοποιείται μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση, ενώ το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt επιτρέπει την απενεργοποίηση του μοτέρ έως και 40 δλ., σε ταχύτητες μεταξύ 55 και 160 χλμ./ώρα (λειτουργία coasting).
Διαβάστε επίσης: Το Audi Q8 της Lumma Design είναι τέρας!
Στις στροφές φροντίζει η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση, που αυξομειώνει το ύψος του οχήματος κατά 90 χλστ., μαζί με τις ενεργές αντιστρεπτικές που κρατάνε οριζόντιο το θεόρατο αμάξωμα στα πλευρικά φορτία. Για τους πιο απαιτητικούς, η Audi Sport προσφέρει ακόμα πιο σπορ ανάρτηση, σύστημα τετραδιεύθυνσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα. .