Το Golf GTI ξεκίνησε την κατηγορία των hot hatches και φέτος αποκτά την ταχύτερη μορφή του, στα 43 χρόνια της ιστορίας του. Το TCR ήρθε στην Ελλάδα.
Το κορυφαίο GTI ξεχωρίζει εμφανισιακά χάρις στην επιθετικότερη σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα, που ενσωματώνει καινούργιο splitter, τις πλαϊνές ποδιές, τον διαχύτη πίσω, τις νέες ζάντες των 18 ιντσών, ενώ προαιρετικά διατίθενται τροχοί 19 ιντσών και τα χαρακτηριστικά αυτοκόλλητα.
Δείτε ακόμα: Επιταχύνσεις με το νέο VW Golf GTI TCR (+video)
Κάτω από το δυναμικό αμάξωμα αναλαμβάνει ο 2λιτρος TSI των 290 ίππων από τις 5.400 έως τις 6.400 σ.α.λ., προσφέροντας 45 άλογα επιπλέον του GTI Performance. Ακόμη και χαμηλά, το Golf GTI TCR είναι σε θέση να προσφέρει 200 Nm από τις μόλις 1.000 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή του αγγίζει τα 380 Nm σε ευρεία περιοχή στροφών (από τις 1.950 έως τις 5.300 σ.α.λ.). Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG των 7 σχέσεων, όπου φροντίζει να την αξιοποιήσει το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό. Για τη βέλτιστη διαχείριση της μεταφοράς ισχύος και της θερμότητας, το Golf GTI TCR εφοδιάζεται με δύο επιπλέον ψυγεία νερού που βρίσκονται μπροστά και είναι ίδια με εκείνα του τετρακίνητου Golf R.
Οι παράμετροι λειτουργίας του γκαζιού, του τιμονιού και του κιβωτίου ελέγχονται από 4 διαφορετικά προγράμματα (Eco, Normal, Sport, Individual), ενώ αν επιλεγεί η προαιρετική ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC (Dynamic Chassis Control) οι ίδιες επιλογές συμπεριλαμβάνουν και την απόσβεση των αμορτισέρ.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα, με την ειδική επένδυση που έχει δημιουργηθεί ειδικά για την συγκεκριμένη έκδοση. Οι κόκκινες ραφές σε καθίσματα, κεντρικό υποβραχιόνιο, πόρτες, επιλογέα DSG και τιμόνι δίνουν τον αντίστοιχο αγωνιστικό τόνο.
Διαβάστε επίσης: To VW Golf R «ρίχνει» στην Toyota Supra (+video)
Ο στάνταρ, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display δείχνει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, η οποία αυξάνεται στα 260 χλμ./ώρα με την αφαίρεση του ηλεκτρονικού περιοριστή (Vmax limit) ενώ μία αεροτομή στο πίσω μέρος της οροφής διασφαλίζει το απαιτούμενο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο. Το Golf GTI TCR ολοκληρώνει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,6 δλ., με τον 2λιτρο TSI να καταναλώνει (βάσει NEDC) 6,7 λίτρα/100 χλμ.
Όλα τα ανωτέρω, στην Ελλάδα ξεκινούν από τις 48.700 ευρώ.