Το Calibra μπορεί να είναι ελαφρώς παρεξηγημένο, όμως αποτέλεσε ένα από τα πιο ιδιαίτερα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 90. Τόσο η πολιτική, όσο και η αγωνιστική του έκδοση.
Δείτε ακόμα: O διαχρονικός (αερο)δυναμισμός του Opel Calibra!
Την δεύτερη την ξέρουμε από τις επιτυχίες στο DTM. Το κανονικό Calibra, έμεινε στην Ιστορία ως ένα από τα πιο αεροδυναμικά σχήματα όλων των εποχών, καθώς εν έτει 1989 παρουσίασε συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,26. Είναι χαρακτηριστικό πως το Astra χρειάστηκε να περάσουν 30 χρόνια για να φτάσει σε αυτό το επίπεδο (και να το ξεπεράσει, στην περίπτωση του Sports Tourer). Το Calibra, λοιπόν, σημείωσε αρκετά καλή εμπορική πορεία, πουλώντας 240.000 μονάδες μέχρι το 1997 που σταμάτησε η παραγωγή του. Οπότε λογικά, δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζει πρόβλημα κάποιος που θέλει σήμερα να αποκτήσει ένα μεταχειρισμένο.
Όμως οι ιδιοκτήτες του γερμανικού sportscar εκτιμούν τις αρετές των καμαριών τους και δεν τα πουλάνε! Ενδεικτικά, στο Mobile.de υπάρχουν μόλις 130 αυτοκίνητα από όλη την Ευρώπη! Ένα εξ αυτών είναι το συγκεκριμένο, μοντέλο του 1991. Κάτω από το καπό έχει τον βασικό 8βάλβιδο 2λιτρο κινητήρα των 116 ίππων στις 5.200 σ.α.λ. και 170 Nm στις 2.600 σ.α.λ. Οι επιδόσεις που εξασφάλιζε με το 5άρι χειροκίνητο δεν ήταν άσχημες, αλλά ούτε γρήγορες (0-100 χλμ./ώρα σε 10 δλ., τελική 200 χλμ./ώρα).
Διαβάστε επίσης: Πωλείται Opel Astra που έγινε Audi R8!
Το εν λόγω Calibra με τον C20NE ανήκει σε συλλέκτη, ο οποίος αποφάσισε να το αποχωριστεί για να κάνει χώρο στο γκαράζ του. Είναι σε υπερ-άριστη κατάσταση (βάσει περιγραφής και φωτογραφιών), έχοντας μόλις 20.700 χλμ. στο οδόμετρο – εκ των οποίων τα 8.000 έγιναν από το 1991 μέχρι το 2005. Το αντίτιμο; Κάτω από 10.000 ευρώ (9.990), για ένα future -αν όχι, ήδη- classic.