Στα μέσα της δεκαετίας του 80, η Porsche χρέωνε 7 μάρκα «το κεφάλι» στη SEAT για να βάζει το περίφημο «System Porsche» στο καπάκι των μοτέρ του πρώτου Ibiza. Πού να ήξεραν οι Γερμανοί, ότι μετά από 35 χρόνια τα αυτοκίνητά τους θα ήταν «Made in Skoda»!
Δείτε ακόμα: Το VW T-Roc Cabriolet συγγενεύει με την Porsche
Πηγές από το Μλάντα-Μπόλεσλαβ -την έδρα της Skoda, δηλαδή- αναφέρουν πως το εργοστάσιο στο Κβασίνι, θα αναλάβει να κατασκευάζει μοντέλα του Τσουφενχάουζεν εντός της προσεχούς διετίας. Αυτή τη στιγμή, η εν λόγω μονάδα συναρμολογεί το Superb, το Karoq και το Ateca. Η VW είχε σκοπό να μεταφέρει την παραγωγή τόσο του τσεχικού μεγαλομεσαίου, όσο και των δυο SUV -αλλά και του VW Passat- στην Τουρκία, όμως η εισβολή των γειτόνων στη Συρία οδήγηση στην ακύρωση των πλάνων. Το πρόβλημα για τους Γερμανούς, ωστόσο, παραμένει: τα τσεχικά χέρια έχουν παραγίνει ακριβά για το κοστολόγιο των Skoda και SEAT. Ουδέν κακό, αμιγές καλού βέβαια. Για τα δεδομένα της Porsche, και εν συγκρίσει με το κόστος της εργατοώρας στη Γερμανία, το τσεχικό εργατικό δυναμικό είναι ευκαιρία.
Διαβάστε επίσης: Όταν το Skoda Target τα έβαζε με το Audi Quattro (+video)
Κάτι που σημαίνει ότι δεν αποκλείεται στο εγγύς μέλλον, να δούμε τις Macan και Cayenne -που συγκεντρώνουν και τις περισσότερες πιθανότητες- να αποτελούν εξαγώγιμο προϊόν της Τσεχίας. Ένα ενδεχόμενο που ισχυροποιεί την θέση του σιγά σιγά ως δεδομένο, καθώς η ακύρωση της κατασκευής του εργοστασίου στην Τουρκία έχει στείλει τη VW να ψάχνει περιοχές (Βουλγαρία, Βόρειος Μακεδονία, αλλά και η χώρα μας έχουν ακουστεί μεταξύ άλλων). Σε περίπτωση που δεν βρεθεί κάτι, τότε η παραγωγή των Superb/Karoq/Ateca θα μεταφερθεί κατά πάσα πιθανότητα στην Κίνα, με αυτή των SUV της Porsche να μετακομίζει στην πρώην Τσεχοσλοβακία!