Η Mitsubishi εξελίσσει περαιτέρω το Concept XR-PHEV που είχε δείξει το 2013 και μέσω του ομώνυμου εκσυγχρονισμένου μοντέλου (ΙΙ) δείχνει τις μελλοντικές της προθέσεις για ένα μικρομεσαίο SUV που χρησιμοποιεί το νέο plug-in υβριδικό σύστημα EV (σύστημα PHEV).
Το διαστάσεων MxΠxY: 4.490x1890x1620 χλστ. και με μεταξόνιο 2.670 χλστ. Mitsubishi Concept XR-PHEV II αναμένεται να γίνει το δεύτερο μοντέλο PHEV της MMC μετά το Outlander PHEV που παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2014. Εξωτερικά παρουσιάζεται ανανεωμένο αισθητικά με δυναμικές και σπορ σχεδιαστικές φόρμες και μία τολμηρή πλαϊνή χαρακτηριστική γραμμή. Στοιχεία που αναμένεται να υιοθετηθούν και στο μελλοντικό αυτοκίνητο παραγωγής σε πιο ήπια μορφή.
Το νέο σύστημα PHEV είναι σχεδιασμένο για χρήση σε μοντέλα με σύστημα κίνησης τοποθετημένο μπροστά και περιλαμβάνει ένα κινητήρα MIVEC 163 ίππων, νέο ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια και μία νέα μονάδα ηλεκτρικής ισχύος . Η υψηλής χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 12 kWh βρίσκεται κάτω από το δάπεδο για να χαμηλώνει το κέντρο βάρους. Η νέα μονάδα ηλεκτρικής ισχύος αποτελείται από έναν συμπαγή και υψηλής απόδοσης μετατροπέα (inverter) και σύστημα μεταβλητής τάσης που κρατά τις εκπομπές CO2 κάτω από 40 γρ./χλμ.
Το σύστημα PHEV είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί κυρίως σε ηλεκτρικό πρόγραμμα με τον κινητήρα να εκτελεί χρέη γεννήτριας ή να παρέχει πρόσθετη κινητήρια ισχύ όταν χρειάζεται. Ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, γίνεται αυτόματη επιλογή του κατάλληλου προγράμματος: πλήρως ηλεκτρικό, εν σειρά υβριδικό, και παράλληλο υβριδικό. Επιλέγοντας Battery Save ή Battery Charge mode, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί ηλεκτροκίνηση όταν το επιθυμεί.