Το προγενέστερο Opel Astra παραμένει μια σύγχρονη επιλογή, ενώ σχεδιαστικά αποπνέει στιβαρότητα τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό. Στο τελευταίο η ποιότητα των υλικών είναι προσεγμένη, αφού έχει γίνει ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών. Οι χώροι που προσφέρει για τους επιβάτες και τις αποσκευές ικανοποιούν όχι όμως και η εργονομία των χειριστηρίων της κεντρικής κονσόλας (στις πιο πλούσιες εκδόσεις). Στα μείον και η έλλειψη θέσεων για μικροαντικείμενα και η έλλειψη ποτηροθηκών.
Η ανάρτηση από την πλευρά της είναι ίσως λίγο πιο σφιχτή από ότι θα περιμένει κανείς από ένα μικρομεσαίο αυτής της ισχύος, γεγονός που από τη μία πλευρά λειτουργεί θετικά στην οδική συμπεριφορά αλλά από την άλλη δεν ευνοεί ιδιαίτερα την άνεση. Το πλαίσιο του Astra δείχνει στιβαρό στο δρόμο αλλά το τιμόνι του είναι σχετικά ελαφρύ και ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει μέτρια αίσθηση στις αλλαγές. Οι κινητήρες των 1.4 και 1.6 λίτρων, τεχνολογίας Twinport εμφανίζουν ικανοποιητική ισχύ, ωστόσο αρνητικό τους χαρακτηριστικό είναι το τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, κάτι που γίνεται περισσότερο αισθητό στο μικρότερο κινητήρα.
Βασικός εξοπλισμός: ABS, 4 αερόσακοι, ρυθμιζόμενο τιμόνι, ηλ. παράθυρα εμπρός, ηλ. καθρέπτες, aircondition, ρυθμ. καθ’ύψος κάθισμα οδηγού, ηχοσύστημα.
(+): Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, καλοί χώροι, ασφάλεια
(-): Ελαστικότητα κινητήρων, άνεση ανάρτησης, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, έλλειψη θηκών στο εσωτερικό
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.364 | 1.598 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 90/5.600 | 105/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 125/4.000 | 150/3.900 |
0-100 (χλμ./ώρα) | 13,7 | 12,3 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 178 | 185 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 6,3 | 6,6 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 380 | 380 |