Στην κορυφή των μικρομεσαίων hot hatch και ειδικά σε αυτά με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, τοποθετείται το άκρως δυναμικό υπάρχον Honda Civic Type R. Το ιαπωνικό σπορ μοντέλο με την εκκεντρική εμφάνιση προσφέρει συναρπαστικές επιδόσεις και εντυπωσιάζει με το στήσιμό του στο δρόμο.
Δείτε ακόμη: Honda Civic Type R EP3 «γαζώνει» στην autobahn (+video)
Το εργοστασιακό μοντέλο τροφοδοτείται με τον 2.0 λτ. VTEC Turbo κινητήρα των 320 ίππων και και 400 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 272 χλμ./ώρα. Το μηχανικό αυτό σύνολο διαθέτει τεχνολογίες Μεταβλητού Χρονισμού & Ηλεκτρονικού Ελέγχου Βύθισης Βαλβίδων – Variable Timing & Lift Electronic Control (VTEC) και Διπλού Μεταβλητού Ελέγχου Χρονισμού Dual –Variable Timing Control (VTC), turboμονής εισαγωγής και υγρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγής.
Δείτε ακόμη: Γιατί το νέο Honda Civic Type R έχει τρεις εξατμίσεις;
Κάποιοι πιθανώς να ζητήσουν ένα «τσικ» παραπάνω δύναμη και γι’αυτό υπάρχουν οι βελτιωτές. Μεταξύ των προτάσεων αναβάθμισης είναι αυτή της BR-Performance, η οποία στο εικονιζόμενο Civic Type R έχει ανεβάσει στην ισχύ στο Stage 2 στους 378 ίππους και 518 Nm ροπής στο δυναμόμετρο. Η επιπλέον δύναμη προέρχεται από το σπορ downpipe της Milltek, το νέο intercooler της PRL Motorsports και την εισαγωγή αέρα της Eventuri.
Δείτε ακόμη: Hyundai i30 N 400+ PS «λοκάρει» το Honda Civic Type R
Επίσης υπάρχει και το λίγο πιο ήπιο πρόγραμμα αναβάθμισης Stage 1 στους 360 ίππους και στα 500 Nm ροπής. Επιδόσεις δεν αναφέρονται, ωστόσο ειδικά στο Stage 2 η βελτίωση στις επιταχύνσεις από στάση και ειδικά εν κινήσει θα είναι αισθητές.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Honda Civic Type R (+videos)