Σε εργοστασιακή μορφή το SEAT Leon Cupra είναι ίσως το πιο value for money hot hatch που μπορεί να αγοράσει κανείς, κοντραριζόμενο μόνο με το Hyundai i30 N. Η station wagon έκδοση είναι η μοναδική που επωφελείται συστήματος τετρακίνησης, καθιστώντας το Leon Cupra ST 4Drive έναν πρώτης τάξεως «μυστικό τιμωρό» αμιγώς σπορ κατασκευών. Όμως το συγκεκριμένο ST φτάνει στο σημείο να εκθέτει Audi RS 4, δίχως σε καμία περίπτωση να «γεμίζει» το μάτι.
Δείτε ακόμα: 0-265 χλμ./ώρα με SEAT Leon Cupra 450PS (+video)
Εμφανισιακά μόνο οι πανέμορφες 19αρες ζάντες, η χαμηλωμένη ανάρτηση της KW, οι κεραμικές δισκόπλακες από Audi RS 3 και τα φαρδύτερα ελαστικά Michelin Sport Pilot Cup 2 προδίδουν πως κάτι διαφορετικό υπάρχει κάτω από το καπό το μαύρου «Λέοντα». Η οποία διαφορετικότητα «καλπάζει» με 520 ίππους και 620 Nm ροπής, ικανά να επιταχύνουν το ισπανικό estate στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δλ. και να του επιτρέψουν να ξεπεράσει τα 300 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας! Ενδεικτικά το Audi RS3, που δανείζει και τα φρένα του, θέλει 4,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα – όσα ακριβώς και το αμέσως επόμενο RS 4 των 450 ίππων. Για την ακρίβεια, το Leon είναι ταχύτερο ακόμα και από το κορυφαίο RS 6 Performance των 605 ίππων στην ίδια μέτρηση, το οποίο χρειάζεται 3,6 δλ. για την ίδια μέτρηση.
Διαβάστε επίσης: Audi R8 και Porsche 911 Turbo σε κόντρες 2.000 ίππων! (+video)
Η λίστα των μετατροπών της Siemoneit περιλαμβάνει μεγαλύτερη τουρμπίνα, νέες πολλαπλές εισαγωγής και εξαγωγής, αναβαθμισμένες αντλίες βενζίνης και νερού, μεγαλύτερα intercooler και μπεκ αυξημένης παροχής, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει η επαναχαρτογράφηση του εγκεφάλου, προκειμένου να αξιοποιεί στον βέλτιστο βαθμό τα ανωτέρω προσόντα του οικογενειακού «δικαστή».