Το όνομα «Suzuki» είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα εκτός δρόμου αυτοκίνητα και την τετρακίνηση, όπου η ιαπωνική μάρκα έχει ισχυρή παράδοση από το 1970, όταν ανέπτυξε το πρώτο της 4×4 μοντέλο, το Jimny LJ10. Από τότε, η ιαπωνική μάρκα έχει εξελίξει σημαντικά την τεχνολογία της τετρακίνησης, για να την παρέχει σε όλα τα μοντέλα της (πλην του Baleno), ανεξαρτήτως κατηγορίας και κινητήρα.
Δείτε ακόμη: Suzuki SX4 S-Cross παντός χρήσης και τερέν!
Το Ignis, το Swift, το Vitara, το SX4 S-Cross και φυσικά το πιο σκληροτράχηλο Jimny, διατίθενται με συστήματα 4×4, ενώ πωλούνται σε πολύ προσιτές τιμές, προσφέροντας ακόμα περισσότερη εμπιστοσύνη, ικανοποίηση, καθώς και διευρυμένους ορίζοντες σε όλους τους πελάτες της Suzuki.
Πιο αναλυτικά, οι εκδόσεις 4×4 των Suzuki είναι οι εξής παρακάτω:
- Ignis 1.2 λτ. 90 HP Hybrid: από 13.780 ευρώ
- Swift 1.2 λτ. 90 HP Hybrid: από 14.780 ευρώ
- Jimny 1.5 λτ. 102 HP: από 18.740 ευρώ
- SX4 S-Cross 1.4 λτ. 140 HP: από 22.250 ευρώ
- Vitara 1.4 λτ. 140 HP: από 21.450 ευρώ
Στα μοντέλα Ignis και Swift, το σύστημα AllGrip Auto μεταφέρει μέσω ενός συνεκτικού συμπλέκτη ροπή αυτόματα στους πίσω τροχούς, όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς. Επιπλέον, μέσω του συστήματος ελέγχου κατάβασης ενεργοποιείται αυτόματα το φρένο, επιτρέποντας στον οδηγό καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου σε απότομες κατωφέρειες.
Δείτε ακόμη: Suzuki Vitara: Ο κυρίαρχος των μικρών SUV
Ιδανικός είναι ο συνδυασμός της τετρακίνησης AllGrip με τον 1.400άρη turbo κινητήρα των 140 ίππων στα Vitara και SX4 S-Cross. Σε αμφότερα τα μοντέλα, ο οδηγός επιλέγει μία από τις τέσσερις λειτουργίες (Auto, Sport, Snow και Lock), μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Παράλληλα, η έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στον πίνακα οργάνων ενημερώνει τον οδηγό για το ποια λειτουργία έχει κάθε φορά επιλέξει.
Το απόλυτο 4×4 όχημα, δεν είναι άλλο από το Jimny, το οποίο σε δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από πολύ μεγαλύτερα και ακριβότερα 4×4. Τα 21 εκατοστά απόστασης από το έδαφος, οι πολύ κοντοί πρόβολοι του αμαξώματος, το πλαίσιο τύπου σκάλας, η παραδοσιακή τετρακίνηση με 3 διαφορικά, η επιλογή κοντών σχέσεων (2H, 4H και 4L), τα μικτά ελαστικά και οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων, το κάνουν ασταμάτητο.
Δείτε ακόμη: Suzuki και Hybrid και 4×4 στις καλύτερες τιμές!