Εικόνα και χαρακτηριστικά μεγαλύτερου αυτοκινήτου παρουσιάζει το προγενέστερο και ανανεωμένο VW Polo του 2008, με τα θετικά κυρίως χαρακτηριστικά. Σχεδιαστικά διαθέτει συντηρητικό προφίλ τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό, όπου η ποιότητα κατασκευής είναι προσεγμένη ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα, όπως επίσης και η εργονομία. Το Polo ικανοποιεί και σε χώρους, αφού διαθέτει αρκετό ωφέλιμο πλάτος και ικανοποιητικό χώρο για τα γόνατα, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 270 λτ. έχει τετραγωνισμένο και εκμεταλλεύσιμο σχήμα.
Η στιβαρότητα που αποπνέει το πλαίσιό του κατά την οδήγηση αυξάνει το αίσθημα της ασφάλειας, ενώ η μαλακή και προσανατολισμένη στην άνεση ανάρτησή του εξασφαλίζει καλή σταθερότητα και οδική συμπεριφορά. Το ελαφρύ τιμόνι διευκολύνει τους ελιγμούς αλλά σε πιο γρήγορους ρυθμούς του λείπει βάρος, ενώ τα φρένα ικανοποιούν με την αποτελεσματικότητά τους όχι όμως και με την αίσθηση του αντίστοιχου πεντάλ. Όσον αφορά στον κινητήρα των 1.4 λίτρων με τους 75 ίππους, διαθέτει καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και εξασφαλίζει ικανοποιητικές επιδόσεις, ωστόσο στις πιο υψηλές χάνει την απόδοσή του και γίνεται θορυβώδης.
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 4 αερόσακοι, υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, 2 ηλ. παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα και a/c.
Μέση τιμή (μοντέλο 2008): 5.800 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 255 ευρώ, Τεκμήριο: 3.640 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.390 κ.εκ., Ισχύς: 75/5.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 127/3.800 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,9 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,6 λτ./100 χλμ.
(+) Ποιότητα κατασκευής, άνεση, χώροι, εργονομία
(-) Οδηγική αίσθηση, θόρυβος και απόδοση κινητήρα
Συχνότερες βλάβες | |
Μοντέλο | Polo (05-) |
Air condition | 1,77% |
Αναρτήσεις – άξονες | 33,63% |
Φρένα | 5,31% |
Σύστημα ψύξης | 7,08% |
Ηλεκτρικά | 21,24% |
Κινητήρας | 18,58% |
Τροφοδοσία καυσίμου | 6,19% |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 1,77% |
Σύστημα διεύθυνης | 1,77% |
Μετάδοση | 2,65% |
Δείκτης αξιοπiστίας | 50,00 |
Πηγή: Reliability Index |